جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| maximous7
۱۸:۵۷:۳۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

شپلی با سلام من زیاد سهم ندارم حقیقتا شاید در حد 100 میلیون تومنی که پول بازنشستگی من است . با این همه سن و سال دوستان زیادی از سهامداران شپلی دارم که به معنای حقیقی زندگیشون را در این سهم باختند. خدا شاهده. 7 سال تمام زندگی اینها نابود شد . پس دوستان و عزیزان این بعد زندگی این سهامداران را هم در نظر بگیرید . این شرکت بخدا قسم متحول شده و سهامداران بزرگی دارد و سهامداران بزرگی هم زیر نظر دارند این سهم را . این سهم اگر با روند طلا در نظر بگیری باید 50 برابر بشود و اگر با تورم حساب کنی چیزی حدود 75 برابر باید شود . خواهش میکنم از اینکه بخشی از زیان این سهامداران جبران شده ناراحت نشید و برای دیگران خیر بخواهید تا در زندگی خودتان خداوند شکوفایی ایجاد کند. معذرت میخواهم

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار