#دی بانکی که شش سال ضرر قطعی بمن زد و فریب داد ما رو بدون اینکه قیمت سهم حمایت بشه و مرتبا هم زیان سازی می کنه می ره سه هزار میلیارد تسهیلات نیروگاه میده و نیم میلیون سهام دماوند رو بالاتر از قیمت مسخره(که البته نه افشا می نه و نه پولی جابجا شده و فقط سفته بازانه بوده ).این بانک و مدیران و روسای اون چرا نکاهشون به سرمایه مردم و سهامدار و تعهد به اونها تا این حد سخیف و سطحیه.چرا تا این حد فریبکار و طلبکارانه نگاه میکنند.چرا باید فک کنن سهامداری که پولش رو اینجا خوابانده و صبر کرده حالا باید بفروشه تا شناوری زیاد پایین و اونها بخرند . و اصلا اگه همچین چیزی می خوان چرا صف فروش رو جمع نمیکنن.جمعدکنن و رها کنند خبر مرگشون .صف پر از فروشنده
-
سیامک آیتی
وبملت بورس24 : در مراسمی با حضور معاون اول رییس جمهوری، وزیر اقتصاد، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیرعامل بانک ملت، مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی به بانک ملت اعطا شد.
-
فباهنر از صف فروش خارج شید تا سهم دوباره حرکت کنه
-
سهم غصینو چطوره؟
-
بتا سهم
#ثالوند در خرداد 422 میلیارد ریال فروش داشت و 9ماهه 2946 میلیارد ریال فروش داشت
-
.mori
#وشهر سلام ،امروز بعد از پایان معاملات کدال پیام اوده فروش املاک ،کسی میدونه چقدر سودشناسایی شده ؟
-
محمد
#ساروم حدود 3000 تومان ، سود مجمع داده ، کمی استراحت لازم دارد
-
سیگنال
#فسبزوار امروز هم این سهم مفت رو اضافه کردیم به امید روزهای قشنگ
-
نوید خدایی | آموزش اختیار معامله - آپشن
گزارش بازار #اپشن 1 تیرماه 1405 •️ همچنان شاهد افت ارزش معاملات اپشنها هستیم •️همچنان از نظر اندیکاتور نوید اکادمی ادامه روند صعودی رو شاهد خواهیم بود مگر خلافش ثابت بشه! •️ توضیحاتی درباره سقف موقعیتهای باز برج 4 اهرم @navidacademy_option
-
رافزا روند سهم رشد را هدف دارد منفی مثبت خواهد داشت چهارشنبه بورس تعطلیل است هفته بعد هم 3روز تعطلیل است منفی های بازار ادامه دارد صبر داشته باشید
-
Armageddon 2263
گدنا گدنا خیلی اذیت کرده توی این 4 سال اما الان وقت فروش گدنا نیست ساده ترین و ابتدایی ترین ابزار تکنیکال RSI هست که بتدازین دروی چارت میبینی که واگرایی و فشردگی خیلی شدیدی داره در تایم فریم ماهیانه و هفتگی از لحاظ موج شماری و الیوت میشه پایان موج D اصلاحی و ابتدای موج E صعودی من که فروشنده نیستم