کایزد شرکت زیانده شده هر روز صف فروش
-
خساپا فردا خودرویی ها صف های خرید میلیاردی
-
صندوقچه بازار | StockArk
مطالب مهم #کدال 1404/03/31 🔸 #دسبحان افزایش نرخ 60% دراژه اتورواستاتین، 52% فروش 🔸 #دکیمی افزایش نرخ 50% تعدادی از داروها، 57% فروش 🔹 #شصفها تصویب افسر 5000% از اورده از 30 به 1500 میلیارد تومان ❗️ سایت شرق #دروز که 30% درامد شرکت رو تشکیل میده بخاطر اسیب جنگ 3 ماه متوقف بوده و از 9 خرداد راه افتاده. ❗️ #فرود محدودیت برق شرکت به میزان 2 مگاوات در 24 ساعت از ابتدای تیر ▫️ شرکت گفته 6 مگاوات از بورس انرژی برق سبز خریده، ولی با وجود این باز هم 50% تولید فولاد کاهش خواهد یافت. 🔹#تکیمیا موافقت اصولی با تاسیس صندوق سرمایه گذاری «در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی» ایجاد و توسعه این ابزارها اتفاق خوبی برای کلیت بازارهای مالی محسوب میشه 🔹 جریمه 45 میلیارد تومانی #شاملا بابت برداشت ماده معدنی خارج از محدوده توسط دادگاه تجدید نظر تایید شد. خسارت جدی نیست و معادل 3% سود سال گذشته شرکت بوده. 🔹 #وبهمن فروش 4.2% خبهمن و تهاتر با صندوق اختصاصی بازارگردانی یکم هامرز و شناسایی سود 924 میلیارد تومانی معادل 40% سود سال مالی گذشته 📍 #خصدرا اجاره یک فروند شناور با نام "صدرا 5000" به مدت 1 سال از ابتدای مرداد. شرکت شناور رو به شرکت ویرا گستر مکران اجاره داده و مبلغ اجاره 8.75 میلیون یورو و سود احتمالی 6.05 میلیون یورو معادل 956 میلیارد تومان، 3 برابر سود سال گذشته و معادل 20% مارکت شرکت هست. 📍 #خکرمان خرید ساختمان 10 طبقه در سعادت اباد (دفتر مرکزی شرکت) به مبلغ 1780 میلیارد تومان مطابق قیمت کارشناسی از کرمان موتور، سهامدار عمده چند هفته قبل شرکت 1.7% از ماهتاب گستر رو به سهامدار عمده به قیمت 1792 واگذار کرده بود، لذا بنظر تهاتر دارایی صورت گرفته 📍 قرارداد عجیب #بپویا قرارداد جایگزینی کولرهای گازی قدیمی با اسپیلت با راندمان بالا به تعداد 400 هزار دستگاه با سازمان انرژی های تجدیدپذیر (ساتبا). مبلغ؟ 77 همت! و صرفه جویی 20 هزار مگاوات ساعت انرژی. مدت قرارداد 2 سال و دوره صدور گواهی صرفه جویی 7 سال اعداد عجیب و غربیه. کل مارکت شرکت 6.5 همت و سود سال گذشته 1 همت بوده! مدل قرارداد از جنس دریافت گواهی صرفه جویی از محل کاهش مصرف برقه 📍 پیرامون افشای #حکشتی 1- شرکت گفته طی جنگ فعالیت شرکت کشتی سازی اروندان بعلت اسیب های جنگ به طور کامل متوقف شده! 2- به شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز اسیب هایی ...
-
asenat
کبافق همش ب دلایل مدیران ازفروش شرکت راست نمیگن از99همش دپو کردن وگزارش فروش قطره ای اعلام میکنن
-
Alireza_Neo
#کفراور سهم عجیبیه .. جالبه برام با اینکه چند ساله دارمش و سابقه ی خیلی افتضاحی داره و سهامداراش عموما ناراضی ان بخاطر رشدهایی که نکرده و افزایش سرمایه هایی که نداده .. هنوز هم جذابترینه برام هم از لحاظ رفتار هم چارت .. هرچقدر میگردم سهم دیگه ای نظرمو تا این اندازه به خودش جلب نمیکنه .. امیدوارم بر خلاف گذشته اینده درخشانی داشته باشه .. برای همه مون که موندیم پای سهم .. واقعا خیلی کمیم .. همه فروختن رفتن .. اذیت شدن .. نتونستن نگه دارن .. یه روزی ام این سهم مثل خیلی از سهمهای دیگه بزرگ خواهد شد .. ایشالا
-
امیر ب
عیار انس جهانی از اوج قیمتش کلا 26 % درصد سقوط کرده ولی صندوق عیار با توجه به تورم شدید در کشور از اوج قیمت 27% درصد سقوط کردن .این نشانه دستکاری شدید قیمت در صندوق های طلاست
-
فپنتا صفهای خرید فپنتا شروع شود سهم دست نیافتنی میشه با کف سازی قوی که داشته استارتش زده میشه
-
گلدا نوید خان دیروز پرسیدی شلعاب یا فارس گفتم اصلا قابل قیاس نیستن فارس غول بازاره و عالی بازم میپرسی سوال دیروز نمیدونم؟؟ شفارس هم گفتم سیو سود کن حالا نمیدونم انجام دادی یا نه؟؟
-
م.احمدی
#خساپا شروع رالی صعود خودرویی ها از فردا،هدف اول100تومان،همه سهامداران صبور که تا حالا با سهم ماندند،هوشیار باشند که الان وقت فروش وخروج از سهم نیست.باارزوی شادی و سلامتی برای همه.سبز وپرسود باشید.
-
گلدا لطف نمایید در مورد شلعاب و شفارس تحلیل کنید با سپاس
-
کیومرث قهرمانی
سباقر سلام ببینید ارادت خودم با گروه سیمانی مشخص است ، منتهی از فردا سیمانی ها باید اکثرا در صف خرید باشند . شاخص این گروه چند روز قبل به سقف دوم خودش خورده است مراقب باشید این گروه رشد بسیار خوبی را تجربه کرد . شاخص سیمانی ها باید بالای 87000 واحد تثبیت دهد . امشب حتما از گروه سیمانی ها در دیده بان خود قرار دهید تا بهتر تحرکات این گروه را رصد کنید