#فروی مدارک و مستندات درخواست افزایش_سرمایه شرکت ذوب_روی_اصفهان •️ سرمایه فعلی: 4,500,000 میلیون ریال •️ تعداد سهام قابل انتشار: 4,500,000,000 سهم •️ درصد افزایش سرمایه: 100 درصد •️ مبلغ افزایش سرمایه: 4,500,000 میلیون ریال •️ موضوع افزایش سرمایه: ورود جریان نقدی محل تامین افزایش سرمایه: ▫️ مبلغ 4,500,000 میلیون ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و اورده نقدی (100 درصد)
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا نکات گفتم . دقت شود .تا بعدا دوبار مشکل ساز نشه . مهم اولویت ها هستن . اگر ریسکی بازارهای مالی رو تحت تاثیر قرار بده . دیگه ونیرو توریل و شپنا و فملی سرش نمیشه تاریخ تکرار نشه . به حد ضرر ها پایبند باشید . حد ضرر توریل 255 بقیه نمادها همه یه پله سبک هستن و فقط سه مورد بودن . وتوکا وصندوق خودرو یا خساپا
-
@avaboors. codal
#قاسم #گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1405/03/31 شرکت #قاسم_ایران •️ شرکت قاسم ایران طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 46,328,027 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 171 درصد رشد داشته است. •️ قاسم با سرمایه ثبت شده 41,345,696 میلیون ریال طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 123,990,162 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 194 درصد رشد داشته است. 1405-04-01 17:45:13 (1554464) ➖➖➖➖⬇️⬇️⬇️ @avaboorscodal
-
سنگ صبور
#وبملت سلام.اصلاحیه زمانبندی پرداخت سود رو زده که بعد از زمان تشکیل مجمع اعلام میشه مجمع کی هست؟و با توجه به کفایت سرمایه ای که داره،چند درصد سود میده؟ و یه سوال دیگه.چطور سود سهم 77تومنه و قیمت سهم 130تومن؟؟؟سود باید پایین بیاد یا قیمت بره بالا؟؟؟
-
سنگ صبور
#وبملت سلام.اصلاحیه زمانبندی پرداخت سود رو زده که بعد از زمان تشکیل مجمع اعلام میشه مجمع کی هست؟و با توجه به کفایت سرمایه ای که داره،چند درصد سود میده؟ و یه سوال دیگه.چطور سود سهم 77تومنه و قیمت سهم 130تومن؟؟؟سود باید پایین بیاد یا قیمت بره بالا؟؟؟
-
مهدی عباس زاده میلانی
سنیر دوباره افتادم تو هچل با خرید این سهم .البته خیلی بد جایی خریدم
-
محمد
#شپاکسا 210 میتونه مناسب باشه یه افزایش سرمایه از 17 به 32 داره مقدار فروش خوب بوده و پی بر ای زیر 3 هست افزایش نرخ ها هم خوبه همون خونه و ملک هم دانش میخواد مثلا باید بلد باشی ماشین چپی نخری ولی اینجا چون سهام رو مثل خونه یا ماشین نمیشه لمس کرد یه مقدار داستانش فرق داره مثلا سهم نوری این پنج ساله ده برابر شده ولی ایران خودرو از سقف 99 هم نصف تر شده این بستگی به سود سازی و چشم انداز داره و اون قسمت شارلاتان که گفتین درسته یه سری شارلاتان تا بورس میرفت یه کم بالا میگفتن نوبتی هم باشه نویت ایران خودرو هست در صورتی که تا الان سودی نساخته و همیشه زیان بوده و زیان انباشته یا بانک دی یا بصادر و سرمایه… به امید پروردگار که خودرو با این افزایش قیمت جدید بتونه سود بسازه
-
فملی تو سه روز 9 درصد.با فردا 12 درصد.کم نیستا
-
شبندر چرا نفت اینقدر ریخت
-
اخبار شرکتها و مجامع
#بالبر | فروش جهش کرد، زیان به مرز خروج رسید گزارش 6 ماهه بالبر نشان می دهد شرکت هنوز در محدوده زیان قرار دارد، اما فاصله ان با سوددهی نسبت به سال قبل به شکل محسوسی کاهش یافته است. کابل البرز در نیمه نخست سال مالی منتهی به 1404/12/29 حدود 38 میلیارد ریال زیان شناسایی کرده و زیان هر سهم به 59 ریال رسیده است. با این حال نکته امیدوارکننده گزارش، کاهش 91 درصدی زیان نسبت به دوره مشابه سال قبل است. محرک اصلی این بهبود، رشد قابل توجه فروش بوده؛ جایی که درامد شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 249 درصد افزایش یافته و نشان می دهد حجم فعالیت و فروش محصولات با جهش محسوسی همراه شده است. هرچند شرکت هنوز به سوداوری نرسیده، اما روند فعلی نشان می دهد بخش عمده زیان های گذشته جبران شده و در صورت حفظ رشد فروش و کنترل هزینه ها، بالبر می تواند در دوره های اتی به نقطه سربه سر یا حتی سوددهی نزدیک شود. داستان این گزارش بیشتر از انکه درباره زیان باشد، درباره کاهش چشمگیر زیان و بازگشت تدریجی شرکت به مسیر سوداوری است. @akhbar_majame
-
حامد
#شاخص_بورس پیشنهاد می شود برای سرمایه گذاری در بورس صرفا چند نماد را در بلند مدت دنبال کنید. من این لیست را ایجاد کردم و صرفا همین را دنبال می کنم: سیمانو اطلس استیل تاصیکو معدن فزر وبصادر اکتان کلید دارونو توان نقرابی عیار افق ذوب فسبزوار وتوصا به بقیه بازار اهمیتی نمی دهم چون توانی برای بررسی کردن ندارم.