#کگهر #افشای_اطلاعات_بااهمیت - (نقل و انتقال دارایی های ثابت - گروه الف) منتهی به سال مالی 1405/09/30 شرکت #معدنی_و_صنعتی_گهر_زمین 1405-04-01 17:30:08 (1554925)
-
علی رنجبر
کایزد شرکت زیانده شده هر روز صف فروش
-
Dr.soleimani
#بجهرم صف سنگین ..فردا. ⛔️. ⛔️ ⛔️ فروش مفت ⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️ممنوع⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️
-
بورس با شاکر
#غالبر #تحلیل_درخواستی #واچ_لیست_ویژه #واگرایی_معمولی_مثبت روند مجدد کف قبلی رو شکست ولی RSI تایید نمی کند فروشش به خصوص در محدوده صف فروش پر ریسک است ورود مدیریت شده منطقی است به خصوص اگر حجم مشکوک ظاهر شد @shakerbourse
-
متین سرفراز
#ثاخت فراخوان مشارکت در تکمیل بزرگترین پروژه مسکونی تجاری تفریحی استان مازندران ( ایزدشهر)
-
گشان اقاجان 2یا3ماه قفل خرید منطقی نیست! درمجموع مسیر گشان صعودی خواهد بود. امانوسان هم داریم که جای نگرانی نیست. نباید غافلگیر بشیم وعجولانه تصمیم بگیریم شک ندارم اگر اتفاق خاصی نیوفته، امسال به امیدخدا قیمت پایه کارشناسی رو خواهد دید وسال اینده به سمت ارزش ذاتی خودش، حرکت خواهد کرد. اینکه زمانی میگفتن، ارزش واقعی هر سهم 50 برابر قیمت فعلی هست اغراق ورویاپردازی نبود واقعیتی بود که به امید حق تعالی، وباهمت مدیران پدیده، روزی ان راخواهیم دید. موفق وسربلند وپرسود باشید. یاحق
-
سخزر ملی واریز کردن اصلا حواسم نبود سود سهم سخزره ولی اپ بانکی ملی کار نمیکنه
-
Mhr
#دی بانکی که شش سال ضرر قطعی بمن زد و فریب داد ما رو بدون اینکه قیمت سهم حمایت بشه و مرتبا هم زیان سازی می کنه می ره سه هزار میلیارد تسهیلات نیروگاه میده و نیم میلیون سهام دماوند رو بالاتر از قیمت مسخره(که البته نه افشا می نه و نه پولی جابجا شده و فقط سفته بازانه بوده ).این بانک و مدیران و روسای اون چرا نکاهشون به سرمایه مردم و سهامدار و تعهد به اونها تا این حد سخیف و سطحیه.چرا تا این حد فریبکار و طلبکارانه نگاه میکنند.چرا باید فک کنن سهامداری که پولش رو اینجا خوابانده و صبر کرده حالا باید بفروشه تا شناوری زیاد پایین و اونها بخرند . و اصلا اگه همچین چیزی می خوان چرا صف فروش رو جمع نمیکنن.جمعدکنن و رها کنند خبر مرگشون .صف پر از فروشنده
-
بیغم قمی
#ثاخت تعیین حجم 3 میلیونی برای هر دستور خرید و فروش از شنبه محرک خوبی برای امدن پولهای بزرگ به سهم است و احتمالا امروز بهمین دلیل دو بار به صف خرید رسید.
-
شفارس بزودی سوپر گزارش خرداد ماه میشینه تو کدال! تا میتونید جمع کنید، این قیمتها برای یه شرکت شیمیایی که میتونه براحتی بالای 1000 میلیارد فقط فروش ماهانه ثبت کنه سوپر مفته!
-
شبندر با توجه به مجوز خزانه داری امریکا جهت فروش نفت خام و فراورده های پتروشیمی ایران سیو سود ممنوع و اضافه کنید اگر راه بده