گروه سهامداران ورنا وساپا تودلی ها ❤️ 🧌 #ورنا#وساپا زیر مجموعه های سایپا #خساپا: نکته ی بسیار مهم از واگذاری سایپا #خساپا برای تودلی #ورنا #وساپا: ایا می دانستید در صورت واگذاری سایپا #خساپا تودلی #ورنا #وساپا به صورت اقساط 2 یا 3 سود تقسیمی سود بسیار بیشتری را تقسیم می کند؟!؟ چطور نقطه؟!؟ چون سال اول که 20% سود حاصله طبق قانون باید تقسیم بشه که مجمع اون شهریور میشه! پرداخت اقساط دومی از سوی خریدار + سود اقساط هم میشه شناسایی سود در سال مالی دوم و یه 20% مجدد باید تقسیم کنن و همینطور سال سوم یه 20% مابقی هم صرف سود انباشته یا خرید شرکت های جدید و بروزرسانی پرتفوی شرکت های تودلی #ورنا #وساپا میشه حسابرسی سود تخمینی تودلی #ورنا #وساپا از واگذاری سایپا #خساپا 👇 https://t.me/varna_vasapa_khegostar_todeli/134920 22 خرداد 405 🥷🧌🥷 بر اساس گمانه زنی ها و قیمت فرضی 400 تومانی روی تابلوی بورس و قیمت 207 هر برگ سایپا #خساپا + ارزش 100 تا 150 تومانی مدیریت و قیمت کل 336 همتی سایپا وجه لازم نقدی معادل 30% و الباقی اقساط با سود بانکی سالیانه فرضا 24% مبلغ اولیه لازم 82 همت می شود ! که این قیمت و روش نقد و اقساطی احتمالا باعث جذابیت بیشتر سهام تودلی #ورنا #وساپا برای خریداران و احتمالا منجر به افزایش تعداد خریدار و به تبع افزایش رقابت شود! 30% نقدی برای 42% از 1621 میلیارد برگ یعنی 680 میلیارد برگ تجمیع تودلی #ورنا #وساپا که 17.03% مستقیم برای رنا #ورنا است 8.7% مستقیم برای #وساپا و 1.5% نیوان ابتکار و مابقی برای 3% تجارت الکترونیک و 10% خودرو تابان از زیر مجموعه های سمیکو که بطور غیر مستقیم وساپا مالک 20% ان هاست وبطور مستقیم نیز مالک 20% سمیکو کارکنان سایپا است. نکته ها : بیشترین سود مستقیم برای رنا #ورنا بیشترین سود تلفیقی یا غیر مستقیم سال بعد از تقسیم توسط رنا #ورنا #سمیکو و زیر مجموعه های ان برای #وساپا است. با قیمت پایه 207 لحاظ کنیم 140 همت می شود و با افزودن ارزش برندینگ پرمیوم مدیریتی فرضا روی تابلو 400 تومان باشد 42% به قیمت حدودی 272 همت می رسد که 30% نقدی 272 همت معادل تخمینی نقد ان می شود: 82 همت ! 272منهای 82 همت = 190 همت اقساط 24 ماهه با سود بانکی 🚗💥💥🫄🫄 بشدت اثر افزایشی روی سود واگذاری برای تودلی #ورنا #وساپا تخمین زده می شود ! اگر سود بانکی را فرضا 24% لحاظ کنیم برای 2 سال حدودا 45 همت سالیانه!!! 💥💥 یعنی 90 همت 2 ساله ! به جز 190 همت مانده ! اگر فرضا همان 207 تومان باشد( بعیده است! چون ارزش مدیریتی حتما مبلغی خواهد بود ) باز هم نصف 190 همت مانده دارد و نصف 45 همت سود 24 ماهه نیز برای ان بسیار عالی و فوق العاده است برای تودلی #ورنا #وساپا! این ها حساب کتاب سر انگشتی است و اگر شما خودتان حساب کنید بهتر است! ممکن است نکته یا مطلبی جا افتاده یا اشتباه باشد! صرفا تخمین شخصی و سرانگشتی فرضیه ای است و مبنای معامله کسی نخواهد بود ! گمانه و بررسی سرانگشتی! بعدا ممکن است کسانی عزیزانی دقیق تر حساب کند و صرفا برای نقد و بررسی دوستان نوشته شده تا اگر ایرادی بود اصلاح شده و به کمک همدیگر مطلب کامل شود 7 اسفند 404 🥷🧌🧌🚗🫄
-
روح اله افشار
فزر 🚨❤️🧿 تایید تسویه کامل تعهدات ارزی فملی توسط بانک مرکزی🧿❤️🚨 کلیه تعهدات ارزی شرکت تا پایان زمان رسیدگی با بانک مرکزی تسویه شده و این موضوع طی نامه رسمی بانک مرکزی به مراجع رسیدگی کننده اعلام شده است. وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه رفع تعهدات ارزی اظهار داشت: طی یک سال گذشته، علاوه بر ایفای تعهدات جاری، تعهدات باقی مانده سنوات گذشته نیز تعیین تکلیف و رفع تعهد شده است. معاون مالی و اقتصادی شرکت ملی مس همچنین تاکید کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران همواره در چارچوب مقررات ارزی کشور، ارز حاصل از صادرات خود را ازطریق سازوکارهای رسمی عرضه کرده و در راستای ایفای کامل تعهدات قانونی خود اقدام کرده است.
-
شساخت فردا می رسه به مهمترین مقاومتش و عرضه میشه.
-
Elham
شتران معافیت 60 روزه برای نفت و پتروشیمی .پی بر ای 4 .مجمع برای تقسیم سود نزدیک .پی بر ای فوروارد امسال3 .سهام پالایشی بسیار ارزنده
-
حامد پارس
#افرا خب کاش نمیفروختیم چون امروز صف فروشش جمع شد و اصلاح خاصی انجام نداد ارزش کارمزد نداشت این اصلاح
-
رضا حاجیان
فملی هولد تا اخرین نفس فملی فارس 🔥
-
تحلیلگر حرفهای
🔻 شرکت شیشه قزوین | #کقزوی 📈 تغییر در نرخ فروش محصولات یا ارایه خدمات | #افشای_الف 🔹 محصول: شیشه اس گرین خودرویی، فلوت بیرنگ خودرویی، وین گری خودرویی و ساختمانی 🔹 نرخ قبلی: 5,140,240 ریال | نرخ جدید: 5,911,276 ریال 🔹 تاریخ دریافت مجوز: 1405/03/25 | تاریخ موثر: 1405/03/28 📊 فروش سال مالی قبل: 3,965,591 میلیون ریال | سهم از درامد شرکت: 18% #افشای_الف #افشا #کدال #شفاف_سازی #بازار_سرمایه #بورس #ثروت_راد #اکادمی_مهدی_سوری @cer_analyst 📢 لینک کانال در پیام رسان "بله" https://ble.ir/MehdiSouri_Academy
-
شجم حقوقی و بازار گردان کاری کردن فعلا کسی سمت سهم نیاد جز اونای که میدونن دارن چی میخرن دقیقا مثل سال 99که جهش سود اوری داشت و قیمت سهم هم چهار برابر شد
-
231361
#اواپارس سود مجمع که قرار بود 31-3 واریز بشه چی شد؟
-
همیشه در سود
بازشدن تنگه هرمز و ورود بازرسان شرط معافیت های تحریمی نفت است این اخرین خبر از مذاکرات است ما فقط سکرد وتسه خواهیم داشت ولاغیر
-
saeed Ebra
خبهمن دوستان این سهم حقوقی خیلی…داره الکی دلخوش نباشید هیچ جا نمیره رو 200کلا 3سال نوسان میگیره میاد رو 160دوباره میبره رو 200 حالا 1عده دوست دارن فک کنن تا سال بعد 5000میشه صاحب اختیارن