جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mahan76
۱۸:۱۱:۳۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

پالایش این روزها برای سود بردن و تلافی ضرر و زیانهای گذشته که حق همه سهامداران مظلوم است، لازم نیست چندین ساعت تحلیل بخوانی و تصمیم بگیری اقا یک کلام فعلا تحریم نفت و پتروشیمی برداشته شده. زیاد فکر نکن هر چی که بوی نفت می ده بخر حتی کلوچه

لیست اخبار