جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
عدنان جعاوله | asd.asd
۱۸:۱۰:۲۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

فزر انس نباید زیر 4250 تثبیت میکرد . که کرده الان تایم کف جدید نسازه . و بایر های 4100 باید زیان 3970 رو لیکوییدی نکنه رشدی نمیکنه من مثل شما معامله نمی کنم البته که شما درست میگی

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار