جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سید محمد آل یاسین | smayasin
۱۹:۳۹:۴۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

یه عزیزی نوشته بود بازار عقب مانده گران است، باشه !!! فقط محبت کنید بفرمایید سقفهایی که به طور متوسط 70 درصد ریزش داشته اند و بعد از ان با ارقام مندرج در صورت های مالی و انواع افزایش سرمایه تعدیل شده اند و بعد چند سال هم متوسط 40 درصد به دارایی های مارکت تورم خرده است چطور گران است؟ ایا با مفهوم p/e اشنا هستید؟ بانک پاسارگاد طی دوسال گذشته 300 درصد رشد کرده همچنان p/e 2 داره، ایا گرانه؟

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار