اهرم مثل حجم مبنا کار راحت کردن واسه خودشون چشم به هم زنی منفی و مثبت
-
یادداشت های تحلیلی دلجویی
👆 عجب معامله ای… #درازی یا پخش رازی از زیر مجموعه های #شستا 0/64 درصد #ستاره_خلیج_فارس رو 5 همت خریده!!! بعبارتی معادل ستاره 780 همتی… یعنی شستا و تاپیکو که قبل از این معامله 50 درصد ستاره رو داشتن فقط 365 همت ارزش بلوک ستاره شونه… جدای اینکه با خرید همین مقدار ستاره مالکیت تاپیکو و در نهایت شستا بالاتر از 50 درصد شد و همه کاره شدن👌 البته قبل از این هم خود سازمان تامین اجتماعی یه بلوک 8 درصدی ستاره رو جای طلب از دولت گرفته بود و با این معامله سه عضو هییت مدیره توسط شستا انتخاب میشن و بنظرم گام مهمی در جهت عرضه اولیه برداشته شد… نکته قشنگ قضیه اینکه #شستا 300 همتی امروز صف فروش بود😜 @hdeljouee
-
یزدان ابراهیمی
#ددانا //
-
بکاب بکاب برای رشد اول باید از دست نوسان گیر نجات پیدا کنه و دوم از دست مدیریت که پدر سهم رو در اوردن
-
وبملت فردا بازار به شدت مثبت خواهد بود و وبملت صف سنگین خرید خبرای سیاسی خوب و مسرت بخش است
-
اخبار شرکتها و مجامع
#ابادا | چرخش از زیان به سود در عملکرد سالانه شرکت تولید نیروی برق ابادان در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 موفق به شناسایی 281 ریال سود به ازای هر سهم شده است؛ این در حالی است که شرکت در مدت مشابه سال قبل 183 ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرده بود. بر این اساس، «ابادا» با سرمایه ثبت شده 2,500,000 میلیون ریال توانسته طی عملکرد سالانه خود مبلغ 701,715 میلیون ریال سود خالص ثبت کند. تبدیل زیان به سود در این دوره، مهم ترین نکته صورت های مالی ابادا محسوب می شود و نشان دهنده بهبود قابل توجه عملکرد عملیاتی شرکت است. @akhbar_majame
-
گلدا تحلیل در خواستی کچاد = میانگین متحرک 20 روزه نزولی مبنا باید 20 روزه باشه ابزار درست براش 20 روزه است .. فلت کیجو 231 کف باند بولینگر هم 230 خیلی نقطه جالب و حساسیه قیمت الان مکدی صعودی ولی ملاک خوبی نیست الان برای چارتش نظرم = اگه 230 از دست نده تا 274 مقاومتی نداره ولی از دست بده تا 216 و 201 میتونه بره بنبر این حددضرر 228-229 بهش عمل کنین کچاد سود ساز
-
رضا فرج
ثبهساز خرید ثبهساز یعنی خرید دلار 50تومنی…
-
خاهن بورس میگه باید مدارک بفرسته .اخ شرکتی که همشون فرار کردن .شرکت نیمه تعطیل .هیچکس تو شرکت نیست .چجوری مدارک بفرسته .خود بورس باید این نماد باز کنه .وقتی مدارکی وجود نداره و نمیتونه شرکت مدارک بفرست .اگه میتونست مدارک توی این یکسال میفرست
-
سلمان خان
شپنا 📌تنها چیزی که توی ایران بشدت مفت هست و قیمتاش نسبت به تورم مال 10 سال 15 سال قبل هست سهام بورس ایران هست،، 📌مطمین باشید اگه این توافق پایه هاش محکم بشه حداقل رشدهایی 10 برابری خواهیم داشت الان باید پولهای مازاد را در سهمهای خوب همچون شپنا فملی ونفت و ذوب و… سهام خرید و تا اخر سال سودهای تپل را استخراج کنیم توی این مدت اصلا دوره نوسان گرفتن نیست ❌❌❌
-
یزدان ابراهیمی
#ولغدر //