فاراک سهم هزار تومانی را گذاشتند 153برا فروش
-
آکادمی بازارهای مالی(شربتی)
#دامین هنوز کراس(تقاطع) در قله مکدی حادث نشده که البته امروز صف فروش سهم در تایم پایانی بازار جمع شده 05.04.01
-
فولاد صنعت امین
وغدیر تحریم پتروشیمی برداشته شد این یعنی نصف مارکت بازار فردا صف خرید
-
تکنو حجم عالی خورد انقدر بنیاد سهم عالی شده که با 500 درصد رشد پی به ایش هنوز 70 هست بازم با گزارشات دیگه پایین میاد و سهم ارزندس
-
وسدید منم با خودم میگفتم سر به سر شدم ، می فروشم طلا میخرم… که لامصب نمی ذاره کسی سر به سر بشه
-
ترنج بیابانی
غگلستا چندر غاز سود داده بود اونم ازمون گرفت اخه چ وضعش؟
-
فولاد صنعت امین
وغدیر خوب دیگه ایتبار واقعا وغدیر گیر نمیاد البته من ندارم ولی تحریمها برداشته شدن خیرش به همه بازار میرسه
-
خزامیا ارزش ذاتی خزامیا 1200 تومان
-
بتا سهم
#ا_س_پ در خرداد 458 میلیارد ریال فروش داشت و 9ماهه 3777 میلیارد ریال فروش داشت
-
بورس ایران
#ثمسکن شنیده ها از ارزش نگین 3 شرکت که اندازه مارکت شرکت هست که شرکت قصد فروشش رو داره که انجام بشه فقط از همین یه قلم اندازه قیمت سهام و بیشتر سود میسازه بقیه زیرمجموعه ها بورسی و غیر بورسی کلا فاکتور میگیریم حالا مشخص شد این چند روزه چرا عمدا صف فروش میکردن صرفا برای بزخری محض😕😕😕😕😕
-
سیگنال های طلایی (رایگان)
📌 بازگشت تقاضا در نیمه دوم بازار 📈 بازار امروز یکی از روزهای پرهیجان خود را پشت سر گذاشت. در نیمه اول معاملات، فشار فروش سنگینی در اکثر نمادها شکل گرفت و بسیاری از سهم ها با صف فروش همراه بودند، اما در ادامه جریان تقاضا به تدریج تقویت شد؛ به طوری که برخی نمادها حتی از صف فروش به صف خرید رسیدند. در پایان معاملات؛ شاخص کل بورس حدود 53 هزار واحد عقب نشینی کرد و در ارتفاع 5 میلیون و 72 هزار واحد قرار گرفت. در بازار امروز حقیقی ها حدود 1.6 همت به صندوق های درامد ثابت تزریق کردند و در مقابل نزدیک به 7 همت پول حقیقی از بازار سهام خارج شد. همچنین ارزش معاملات خرد به حدود 43.5 همت رسید. در جریان معاملات، نمادهای #فارس و #رمپنا صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای #وبملت و #فملی بیشترین حمایت را از سوی حقوقی ها تجربه کردند. @signalhayeTalaeiVip