#ثمسکن شنیده ها از ارزش نگین 3 شرکت که اندازه مارکت شرکت هست که شرکت قصد فروشش رو داره که انجام بشه فقط از همین یه قلم اندازه قیمت سهام و بیشتر سود میسازه بقیه زیرمجموعه ها بورسی و غیر بورسی کلا فاکتور میگیریم حالا مشخص شد این چند روزه چرا عمدا صف فروش میکردن صرفا برای بزخری محض😕😕😕😕😕
-
ورنا بر عکس دوستمون من تک سهم ورنا هستم با 2 میلیون و خورده سهم نه سهم دیگه ایی
-
علی 258
خبنیان اجازه نخواهند داد سهامدار سود ببرد
-
M.f
#بالبر من این سهم رو ندارم فعلا ولی احتمالا هفته دیگه بخرم
-
شاوان با گزارش برج 2 مشخص شد اوضاع شرکت خوبه فقط یه مخزن ذخیره رو تو جنگ زدن .. با توجه به فروش خوب سال 1404 و دوماه اول امسال و رشد بقیه پالایشی در این مدت انشالله بازگشایی زیر 50 درصد نباید باز بشه. با توجه به پی بر ای پایینش رشد خوبی پیش رو خواهد داشت.
-
کامران
#وبشهر 👆 #وبشهر امروز در حالی صف فروشه که فقط مالکیت 37 درصد #ونوین 90 همتی که صف خریده 20 درصد از مارکتش بیشتره دیگه کل 31 برند تولیدی هیچی دیگه
-
Mmmmmmm
فولاد اینکه فولاد با تموم مسایل پیش امده هنوز قدرت داره و سرمایه دار خفنی هست حرفی نیست ولی خب به سهامدار چیزی نمیدن همینطور که قبلا ندادن و پول سرمایه گذار بعد این تورم هزار درصدی هنوز به قیمت 5 سال پیشش نرسیده
-
NAV STOCK
سرمایه گذاری الماس حکمت ایرانیان|#والماس| 📆 1405/04/01 🔹خالص ارزش روز دارایی ها : 🔹NAV: 2,978 🔸قیمت پایانی سهم در بازار : 🔸PRICE: 1,898 •️قیمت بر خالص ارزش روز دارایی ها : •️P/NAV: %64 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ کانال اختصاصی NAV جهت عضویت 👇 ID: @NAVSTOCK
-
پرهام
#کفپارس توی 20 روز .485.5 میلیون سهم معادل 164.5 میلیارد تومن معامله شد. اونم در کف چارت. کل برگ های سهم 2.5B هست که کمتر از 900 میلیارد قیمت خورده. ختم کلام. مراقب سهام ارزشمندتون باشید و زیر دست و پای بازی بزرگان له نشید.
-
M.f
#بالبر قیمت باید از فردا حداکثر پس فردا برگرده اگر برنگرده تارگت کف میشه 1927
-
کامران
#وتوشه #وتوشه در گزارش 12ماهه تلفیقی حسابرسی نشده به سود 3633 ریالی رسیده است و در سود اصلی این عدد 2079 ریال است. 👆 #وتوشه 6 همتی بیشتر از نصف مارکتش تلفیقی و بیشتر از یک سوم مارکتش تو شرکت اصلی سود ساخت!!! ✌️ عجب بازار ی…