دارایکم من با کسی تعارف ندارم.هر کس برای ذره ذره سرمایه اش زحمت کشیده.امده ام etf دولتی با بزرگترین ارزش انهم برای شبکه و جریان پولی کشور را خریده ام که ذهنم کمتر درگیر باشد،وقتی تجارت و نوین وپارس صف خرید تشکیل داده اند انتظارم از حقوقی و بازارگردان این سهم این است که برای تعادل دخالت کند.ایضا دلیل برای NAV بالا وجود ندارد این گپ 16 درصدی چرا در نمودار از عرضه تا حال وجود دارد.NAV یعنی سهامدار و سرمایه گذار بینش بهتری داشته باشد
-
علی کاظمی
های وب فقط وبملت و فملی 2هزار میلیارد تومن خرید زدن👌✅️ بقیه بزرگان هم بالای 180 تا 500 میلیارد تومن، فردا بازار قطعا ✅️💚🟢 کف جدید های وب 34ت ،تمام دیگه پایین نداره
-
hassan
#ثشرق اش غال ترین سهم تاریخ بشریت
-
شاخص اول | رسانه اقتصادی و اجتماعی
🔻 رکورد ورود پول حقیقی به درامدثابت ها شکست •️ در جریان معاملات روز جاری ارزش معاملات خرد بازار صندوق های درامدثابت به 39.2 همت رسید. •️ همچنین در جریان معاملات روز جاری شاهد ورود گسترده پول حقیقی از صندوق های درامدثابت بودیم؛ در جریان معاملات امروز نزدیک به 6.6 همت پول حقیقی به صندوق های درامدثابت وارد شد!! •️ صندوق سپر نیز موفق به جذب 170 میلیارد تومان منابع حقیقی شده است که سهم 2.5 درصدی از کل ورود پول حقیقی را به خود اختصاص داده است. 🥇 @Shakhes1ir 🥇
-
اخبار بورس - اقتصادی🔖
اغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی متقاضیان تا پایان دوشنبه 8 تیر مهلت دارند مبلغ 500 میلیون تومان را با عنوان «خودرو وارداتی» در حساب وکالتی مسدود کنند. براساس اعلام سامانه عرضه خودروهای وارداتی: پس از افتتاح حساب وکالتی تا سه شنبه 9 تیر امکان ورود به سامانه salecars.ir و انتخاب خودرو فراهم می شود. @Tppress
-
Ssmousavi92
#کروی سود سهام کروی واریز شد انشااله سهم کروی هم باز بشه و قابل خرید و فروش بشه
-
Ayyoub
سباقر سلام.کسی می دونه مجمع سباقر کی هس؟
-
رضا عباسی
#فماک دوستان تو این بازار منفی 1300 بیشتر از 4 میلیون خرید کردند اگر به نشانه ها توجه کنید به نظرم ، از این تاریخ فیتیله اش رو روشن کردند امیدوارم دوستان صبور نتیجه تصمیم درست شان رو بگیرند پر سود باشید
-
N Ra
وشهر وشهرچرابسته شد؟کی باز میشه؟
-
Sina
خگستر فردا که سبز هفته بعد سبز تر
-
بازیگران سهام
#اهرم شاید و شاید این کندل صف خرید در گذشته ، فردا رخ بده فعلا به فردای بازار به دید نوسانی نگاه میکنم فردا اخرین روز هفتست و مدتیه بازار ساز علاقه مند شده اخر هفته ها بازار رو مثبت کنه !!!