جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علی احمدی | aliahmadi1290
۱۸:۱۶:۲۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

دارایکم من با کسی تعارف ندارم.هر کس برای ذره ذره سرمایه اش زحمت کشیده.امده ام etf دولتی با بزرگترین ارزش انهم برای شبکه و جریان پولی کشور را خریده ام که ذهنم کمتر درگیر باشد،وقتی تجارت و نوین وپارس صف خرید تشکیل داده اند انتظارم از حقوقی و بازارگردان این سهم این است که برای تعادل دخالت کند.ایضا دلیل برای NAV بالا وجود ندارد این گپ 16 درصدی چرا در نمودار از عرضه تا حال وجود دارد.NAV یعنی سهامدار و سرمایه گذار بینش بهتری داشته باشد

لیست اخبار