ورود «تملت» به حوزه صندوق های درامد ثابت ارزی به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت تامین سرمایه بانک ملت از دریافت موافقت های لازم برای تاسیس یک صندوق سرمایه گذاری ارزی خبر داد. https://www.bourse24.ir/news/358326
-
خبرفوری
📣 سود صندوق نیکوکاری الزهرا پرداخت شد 📊 به گزارش روابط عمومی شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان، این صندوق سود دوره 31 روزه منتهی به 31 خرداد 1405 را برابر 30/5 درصد سود سالانه پرداخت کرد که معادل 26,784 ریال سود به ازای هر واحد سرمایه گذاری و 2/678 درصد بازدهی طی دوره است. از مجموع 31/54 درصد نرخ بازدهی سالانه، سهم سرمایه گذار 30/5 درصد وسهم دانشگاه الزهرا 1 درصد است. سود دوره تیرماه صندوق الزهرا نیز 30/5 درصد اعلام شده است. ✨ مزایای سرمایه گذاری در صندوق الزهرا: 🔸امکان تخصیص بخشی از سود کسب شده ناشی از فعالیت های صندوق به سرمایه گذاران 🔸حفظ اصل سرمایه نیکوکاران 🔸تداوم گردش نقدینگی در دوره های مالی 📌 سود در لحظه برای حساب های بانک پارسیان واریز می شود و سایر بانک ها شامل پرداخت در چرخه بین بانکی می شوند. 🔗 برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت لوتوس به ادرس www.lotusib.com مراجعه فرمایید. 🌐تامین سرمایه لوتوس پارسیان تلگرام | اینستاگرام | لینکدین | روبیکا | بله https://t.me/+JOANEcmAUcBmNTA0 https://www.instagram.com/lotusib_ib/ https://www.linkedin.com/company/parsian-lotus-investment-bank/posts/?feedView=all https://rubika.ir/lotusibcom http://ble.ir/join/4fMCTi9wKg
-
مهدی پیروزفر
وسدید یه تارگت های پایینی مثل بیست یا پنجاه تومن میدن که ادم متعجب میشه ! حتی معادل قیمت سهم یکی اززیرمجموع های وسدید هم نمیشه .همه میدونیم بابررسی ارزش ذاتی وسدید،به قیمت خیلی بالایی میرسیم،مشکل این سهم،متصدیانشه،نمیزارن سهم رشدکنه،چون رشد یکباره یکدفعه میتونن سودبالایی بگیرن ولی با نوسانگیری بارها وبارها میتونن سود کمتری بگیرن،داستان وسدید مثل بقالیه که جنس کم سود به مشتری میده،سودش در تعدادزیاده
-
فوق تخصص طلا و دلار و بورس امید استیوجابز
دوستان وقتی بیکار هستین حمایت و مقاومت سهم ها رو بدست بیارین اونوقت میشه سود خوب کرد مثلا من می دونم نهال 5640 حمایت محکم داره برای همین امروز و دیروز زیر 5700 زیاد خریدم و بعد پرواز کرد
-
سیگنال
#شبصیر استارت و رشد اصلی سهم از بعد از مجمع شروع میشه امروز هم مقداری زدیم بر پرتفوی، که انشالله سود تپل برگیریم خداوند فروشندگان را سلامتی بدهد اونها هم با پولش خیر کنند
-
عیار برتر
✅ #تاصیکو ✍ اگر میخواهید ترکیبی از #طلا (طلای تفتان و طلای کردستان) #نقره (نقره رنگان) و #مس (#فملی و #فباهنر) را به همراه طرح های توسعه مربوطه را یکجا و در یک سهم داشته باشید شک نکنید که تاصیکو بهترین انتخاب است… با توجه به اخبار خوبی که پیرامون سهم تاصیکو اخیرا منتشر شده است، پیشنهاد ما خرید حق تقدم تاصیکو با نماد #تاصیکوح می باشد… #تاصیکوح را بخرید و برای تبدیل ان به سهم تا 17 تیرماه فرصت دارید تا 100 تومان به ازای هرسهم را در درگاه ذینفعان پرداخت کنید تا در اینده به سهم تبدیل شود…
-
بتا سهم
#ومهان در گزارش ماهانه خرداد 7667 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشت و 5,991,551 میلیون ریال سود مجمع محقق کرد
-
ققنوس
دوستان این سهم پرتفوی بسیار عالی خودرویی و قطعاتی داره تقریبا 75 درصد و 25 درصد دیگه هم متفرقه، یه پرتفوی غیربورسی هم داره که اگر تجدید ارزیابی بشن ارزش روز بالایی دارن، عرضه اولیه سمیکو رو داره که تقریبا اندازه مارکت فعلی شرکت ارزش داره ، پس با خبر واگذاری یا لغو واگذاری شرطی نشید، افزایش نرخ خودرو و قطعات و تسهیلات در راهه و پرتفوی وساپا هم رشد میکنه از همه اینا بگذریم 322 تومن تو دل خودش داره چه تقسیم کنه چه افزایش از سود انباشته بده ، در ضمن سهامدار عمده ورنا هم هست، تمام رشد و شفاف سازی گروه سایپا از دل وساپا عبور میکنه مسوولیت خرید و فروش هر کس بر عهده خودش می باشد.
-
سیامک آیتی
وبملت بورس24 : در مراسمی با حضور معاون اول رییس جمهوری، وزیر اقتصاد، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیرعامل بانک ملت، مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی به بانک ملت اعطا شد.
-
فباهنر از صف فروش خارج شید تا سهم دوباره حرکت کنه
-
سهم غصینو چطوره؟