وسدید یه تارگت های پایینی مثل بیست یا پنجاه تومن میدن که ادم متعجب میشه ! حتی معادل قیمت سهم یکی اززیرمجموع های وسدید هم نمیشه .همه میدونیم بابررسی ارزش ذاتی وسدید،به قیمت خیلی بالایی میرسیم،مشکل این سهم،متصدیانشه،نمیزارن سهم رشدکنه،چون رشد یکباره یکدفعه میتونن سودبالایی بگیرن ولی با نوسانگیری بارها وبارها میتونن سود کمتری بگیرن،داستان وسدید مثل بقالیه که جنس کم سود به مشتری میده،سودش در تعدادزیاده
-
محمد1402
#بترانس از لحاظ بنیادی جز بهترین سهامهای بازاره سال 1405 سود 150 تومنی میسازه ، فردا هم صف خرید خواهد شد و شاهد روند صعودی خواهیم بود.
-
Mahmod
#وپارس نگین بانکداری
-
اهرم شبندر خودش در بودجه سود رو 440 برای امسال دیده بعد با پی ای 2 براش مقاومت می چینند
-
نیو وان
#رمپنا صورت مالی شرکت واقعیه یا دوربین مخفیه؟😐 تلفیقی 184 همت سود خالص ساخته اونوقت مارکت شرکت 110 همت🤷♂️🤦♂️ و با این سود الان 365 همت سود انباشته داره، سه برابر مارکتش😐😐
-
سامان صادقی
شپدیس یادش بخیر سال 96 قیمت شپدیس 500 تومان بود در سال 1404 به 63 هزار تومان هم رسید
-
...... ......
سخزر سود واریز شد اما با این منفی هاش سود که هیچی از اصل سرمایه هم اب رفت .
-
گزارشات کدال (سود نقدی مجامع)📊
#دسبحا سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 34 ریال
-
گلدا ثبهساز قرار بود پروژه بشه برای رشد 300 درصدی مثل فگستر که هدفش 1000 تومنه ولی لو رفت و با عرضه های سنگین به گل نشست
-
آرشیو چارت
📝شاخص گروه خودرو ⚫️در اخرین موج نزولی خودش قرار گرفته است 🔼با حد ضرر کف کانال رسم شده،گروه خودرو قابلیت شروع یک موج صعودی را دارد! 1 تیرماه 1405 🔗archivechart ✅ 🔼🕯📈📉🔽 https://t.me/+1SaTsMBj2c4yNTc0
-
امیر
#خنور وحشی ترین سهم بازار… با این سهم یا خوشبخت می شید یا متاسفانه بدبخت راه میانه ای وجود نداره…