جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی پیروزفر | ms20176861
۱۹:۲۹:۱۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

وسدید یه تارگت های پایینی مثل بیست یا پنجاه تومن میدن که ادم متعجب میشه ! حتی معادل قیمت سهم یکی اززیرمجموع های وسدید هم نمیشه .همه میدونیم بابررسی ارزش ذاتی وسدید،به قیمت خیلی بالایی میرسیم،مشکل این سهم،متصدیانشه،نمیزارن سهم رشدکنه،چون رشد یکباره یکدفعه میتونن سودبالایی بگیرن ولی با نوسانگیری بارها وبارها میتونن سود کمتری بگیرن،داستان وسدید مثل بقالیه که جنس کم سود به مشتری میده،سودش در تعدادزیاده

لیست اخبار