جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| m.m.esfahani
۱۷:۳۶:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

ریشمک معلوم نیس تو این کارخونه چیکار میکنن که نه میتونن تولیدشون افزایش بدن نه فروش منظمی دارن نه میتونن بازاریابی کنن نه میتونن خریدار جدید پیدا کنن. چند ساله توی مجمع میگن ما با یک خریدار کار میکنیم. من نمیدونم اگه یه روزی اون یه خریدار نخواد از اینا بخره چیکار میکنن. الان دشیری قشنگ ماهیانه فروش داره منظم. کاش میشد از این شرکت تحقیق و تفحص کرد چون میشد خیلی چیزا فهمید

لیست اخبار