ریشمک معلوم نیس تو این کارخونه چیکار میکنن که نه میتونن تولیدشون افزایش بدن نه فروش منظمی دارن نه میتونن بازاریابی کنن نه میتونن خریدار جدید پیدا کنن. چند ساله توی مجمع میگن ما با یک خریدار کار میکنیم. من نمیدونم اگه یه روزی اون یه خریدار نخواد از اینا بخره چیکار میکنن. الان دشیری قشنگ ماهیانه فروش داره منظم. کاش میشد از این شرکت تحقیق و تفحص کرد چون میشد خیلی چیزا فهمید
-
حکشتی تحریم لغو شد چ سهمی خوبه برای خرید یکی میگه لطفا
-
چنوپا نمیشه حرفی بزنی
-
شپلی صحبتهای مدیرعامل درمجمع رادانلود کنید وگوش کنید… علت رشدسهم درسالهای اینده مفصل توضیح داده شده… ممکن است از همینجا 10برابر شود به شرط صبوری…
-
شفارس دوستان به شفارس رصد کنین پتروشیمی نفتی از تحریم ازاد شدن
-
علی براهیمی
سفانو سود واریز شد بانک ملت خیییلی هم عالیییی از فردا هم پروازش شروع میشه تازه افتاده رو غلطک با این فروش خرداد در بورس کالا پی بر ای سهم میشه 3 کدوم عاقلی سهم سیمانی با پی بر ای 3 رو میفروشه تمااااام
-
روهان
خزامیا زامیاد ده هزار تومنی
-
بتا سهم
#سغدیر تا خرداد 3,313,059 میلیون ریال سود مجمع محقق کرده است
-
کانال طلا و بورس" آسیا سرمایه "
🔸سهام امروز بیشتر سهام های بازار با صف فروش نسبی کار خود را شروع کردند و به مرور صف های فروش سنگین تر شدند. حدود ساعت 11 در اوج شرایط بد بازار، حدود 15همت صف فروش در بازار وجود داشت. ولی در دقایق اخر بازار امروز، صف فروش سهام های ارزنده جمع شد و بسیاری از انها از جمله پالایشگاه ها و برخی بانک ها به صف خرید خوبی رسیدند. رفتار یکسان در قبال سهام ها تقریبا به پایان رسیده است و از این به بعد فقط سهام های بنیاد دار می توانند رشد کنند. 🔸اتفاقات مهم بازار امروز: معاملات بسیار ضعیف فملی صف خرید شپنا و تاپیکو 🔶 صندوق های غیر سهامی: صندوق های طلا در محدوده منفی 1 درصد معامله میشوند. صندوق های نقره در محدوده منفی1 درصد معامله میشوند. صندوق های املاک مثبت 1 درصد هستند. صندوق های زعفران در محدوده مثبت 4 درصد معامله میشوند.
-
Sorena
سمگا درود دوستان موفق تا اینجا کسی بوده که در سهم هایی چون فملی ، شبندر، شپنا وبملت و… امثالهم بوده وگرنه اینجا چند درصد نوسان گرفتن پشت بازو نداره ، بنده هم از امروز همراه شما عزیزان در این سهم شدم ، سمگا رو سوار شدم چون شرایط بنیادی و تکنیکالی سهم جذاب بود برام بعداز ورود پترول در روز بازگشایی این دومین سهمی هست که تازه به پرتوی من اضافه شده امیدوارم روند صعودی سهم سریع تر و پر سرعت تر شود
-
چنوپا عجیبه