جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علی براهیمی | alibarahimi1358
۱۸:۲۶:۱۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

سفانو سود واریز شد بانک ملت خیییلی هم عالیییی از فردا هم پروازش شروع میشه تازه افتاده رو غلطک با این فروش خرداد در بورس کالا پی بر ای سهم میشه 3 کدوم عاقلی سهم سیمانی با پی بر ای 3 رو میفروشه تمااااام

لیست اخبار