شرکت ملی مس مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی دریافت کرد ↗️ شرکت ملی صنایع مس ایران موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درامد ثابت ارزی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد؛ صندوقی که با مشارکت بانک ملی ایران و شرکت تامین سرمایه کیمیا، با هدف توسعه ابزارهای نوین تامین مالی و جذب منابع ارزی برای پروژه های صادرات محور راه اندازی می شود. 🧡 این موافقت نامه در ایین اعطای موافقت اصولی نخستین صندوق های سرمایه گذاری در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی و نواختن زنگ معاملات بورس در تابستان 1405، با حضور محمدرضا عارف، معاون اول رییس جمهور، سیدعلی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی، حجت اله صیدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، سیدمصطفی فیض مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از مدیران ارشد بازار سرمایه، به شرکت ملی مس اعطا شد. 🧡 این صندوق با سهامداری 49.5 درصدی شرکت ملی صنایع مس ایران، 49.5 درصدی بانک ملی ایران و یک درصدی شرکت تامین سرمایه کیمیا و با مدیریت شرکت تامین سرمایه کیمیا به عنوان بازوی تخصصی شرکت ملی مس در بازار سرمایه فعالیت خواهد کرد. 🧡 صندوق های سرمایه گذاری با درامد ثابت ارزی که برای نخستین بار با همکاری بانک مرکزی، سازمان بورس و اوراق بهادار و مرکز مبادله ارز و طلای ایران طراحی شده اند، با هدف جذب منابع ارزی راکد، توسعه ابزارهای سرمایه گذاری ارزی و تامین مالی پروژه های صادرات محور ایجاد می شوند. 🧡 این صندوق ها علاوه بر کمک به حفظ ارزش دارایی سرمایه گذاران، می توانند نقش مهمی در تجهیز منابع مالی، توسعه سرمایه گذاری های مولد و تقویت پیوند میان بازار پول و سرمایه ایفا کنند. @eghtesadebazdarande https://donyayebourse.com/node/72703
-
سید محمد آل یاسین
یه عزیزی نوشته بود بازار عقب مانده گران است، باشه !!! فقط محبت کنید بفرمایید سقفهایی که به طور متوسط 70 درصد ریزش داشته اند و بعد از ان با ارقام مندرج در صورت های مالی و انواع افزایش سرمایه تعدیل شده اند و بعد چند سال هم متوسط 40 درصد به دارایی های مارکت تورم خرده است چطور گران است؟ ایا با مفهوم p/e اشنا هستید؟ بانک پاسارگاد طی دوسال گذشته 300 درصد رشد کرده همچنان p/e 2 داره، ایا گرانه؟
-
اهرم مثل حجم مبنا کار راحت کردن واسه خودشون چشم به هم زنی منفی و مثبت
-
نرم افزار تحلیل گر بورس - دایموند
#کسرا #گزارش فروش خرداد ماه 1405 ✅ سرامیک های صنعتی اردکان (کسرا) موفق به فروش 317.13 میلیارد تومان در خرداد ماه 1405 شد. که نسبت به مشابه سال قبل 496.67 درصد افزایش داشت. 🔥رکورد فروش ماهانه شکسته شد. ❇️همچنین فروش کل شرکت در سال 1405به رقم 409.53 میلیارد رسید که نسبت به مشابه سال قبل316.36 درصد افزایش یافت. 🔸تعداد سهام 6.57میلیارد 🔸پی / ای 8.35 🔸 پی / ای گروه10.07 🔸ارزش بازار 2,507 میلیارد تومان 🔻بررسی بازدهی سهام: بازدهی 14 روز: 31% بازدهی 28 روز: 47% بازدهی 42 روز: 38% بازدهی 56 روز: 36% با صرفه جویی در مصرف , به اقتصاد کشور و خانوار کمک کنیم🌷 🇮🇷@dndir
-
وامید گزارش سالیانه وامید اومده به حق تقدم سود مجمع تعلق نمیگیره . طبق سالهای گذشته 75 درصد سود ساخته شده رو تقسیم میکنه که تقریبا میشه 220 البته بستگی به مجمع داره الان قیمت سهم 600 منهای سود تقسیمی کنیم و با توجه به خواب پول تا موقع ثبت افزایش سرمایه گزینه مناسبی نمیتونه باشه . خود سهم جذابتر از حق تقدمش هست یک سود مجمع میگیری دوباره دیماه سال مالیشه و میتونی یه سود مجمع دیگه هم داشته باشی . باز هم خودت بررسی کن و تصمیم بگیر
-
فولاد صنعت امین
وغدیر شاید بزرگترین اتفاق چند سال اخیر برای بورس افتاده و اون لغو تحریم پتروشیمیهاست این میتونه شاخص رو حداقل 2 ملیون واحد بالا ببره
-
دانیال فرخ زا
فملی دوستانی که خصوصا امروز!! نه دوروز قبل ، عجله داشتند و جایی که سهم داشت از صف فروش خارج و به منفی 2 هم رسید و می تونست به سمت مثبت همین امروز صعود کنه ، با فروش بی جهت باعث برگشت صف فروش شدن، حالا منتظر باشن فردا رو ببینند…امروز اعلام شده که شرکت تمامی تعهدات ارزی ناشی از صادراتش رو نسبت به بانک مرکزی ایفا کرده و رفع تعهد شده
-
وبصادر وبصادر در این چند ساله سهامدارشو شرمنده کرده
-
امیری
#کاما کسی از تاریخ مجمع اطلاعی داره ؟
-
علی علی
#سهامیاب با توجه به مشاهده کندی در سایت خوب سهامیاب که نقطه نظر فعالان بازار سرمایه و همچنین سهامداران را به اشتراک میگذارد، اماده کمک برای ارتقای سرورها و زیر ساخت فنی سهامیاب هستیم روشهای کمک میتواند ارایه خدمات و خرید ان خدمات در حوزه بازار سرمایه توسط کاربران سایت باشد #شاخص_بورس #وبملت
-
دلگشا
#ومهان در گزارش ماهانه خرداد 7667 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشت و 5,991,551 میلیون ریال سود مجمع محقق کرد