جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| masoud949
۱۷:۰۷:۵۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

فزر ازشنبه فزرصف خریده ودیگه تعلیقم نداریم دیگه باخیال راحت تا17 میره البته اگرصف خریدنشه بهتره چون فرصت داریم باسودپالایسی هاکه تادوهفته صعودی هستندبیایم فزرراپایین بخریم ولی بعیده چنین فرصتی بهمون بدهند

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار