فزر انس نقره در شرایطی . احتمال ریزش تا 42 دلار هم دارد
-
علی احمدی
دارایکم من با کسی تعارف ندارم.هر کس برای ذره ذره سرمایه اش زحمت کشیده.امده ام etf دولتی با بزرگترین ارزش انهم برای شبکه و جریان پولی کشور را خریده ام که ذهنم کمتر درگیر باشد،وقتی تجارت و نوین وپارس صف خرید تشکیل داده اند انتظارم از حقوقی و بازارگردان این سهم این است که برای تعادل دخالت کند.ایضا دلیل برای NAV بالا وجود ندارد این گپ 16 درصدی چرا در نمودار از عرضه تا حال وجود دارد.NAV یعنی سهامدار و سرمایه گذار بینش بهتری داشته باشد
-
بورس مبین
در #بازار_امروز (1 تیر 𝟙𝟜𝟘𝟜) چه گذشت؟ 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 خالص ارزش معاملات سهام، حق تقدم ها و صندوق های سهامی برابر با 45,740 میلیارد تومان. خروج پول حقیقی برابر با 7,323 میلیارد تومان. میانگین سرانه خرید هر کد حقیقی 59.7 میلیون تومان و میانگین سرانه فروش هر کد حقیقی 81.4 میلیون تومان. بیشترین ورود پول حقیقی را در #فارس ، #رمپنا و #حکشتی ، و بیشترین خروج پول حقیقی را در #وبملت ، #فملی ، #اروند ، #شبندر و #خودرو شاهد بودیم. در پایان بازار امروز (بورس و فرابورس) 320 نماد در مثبت و 563 نماد در منفی بسته شدند. همچنین 180 نماد در صف خرید و 312 نماد در صف فروش به کارشان پایان دادند. ◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️ 🌐 @Boursemobin
-
مهدی امتیازی
اهرم سلام دوستان لطفا پیام هایی که می گذارم با دقت توجه کنید یک تارگت میان مدت 8800 اینجا دادم بعد 8800 هم 12000 است شاید الان کسی باور نکنه یا فکر کنه شوخی است اما به وقتش خواهید دید نوسانات کوتاه مدت کلا فرصت خرید است
-
پکویر برج 8 رشد نکرد هیچ این 1 ماهم رشد نکرد هیچ اگر از حالا رشد نکنه اول اخر حقوقی و بازیگرش، لیاقت سهم 1000👍👍
-
وبملت سلام من شنیدم دوصندوق ارزی وارد بورس شده بانک ملت بانک ملی
-
سصفها حقوقی سباقر با قیمت سهم حدود 10 برابر سصفها چطور امروز سهم رو از منفی 3 به مثبت 3 رسوند ، ادم غبطه می خوره که چطور حقوقی ما کوچکترین حمایتی از سهم نداره ، در روند مثبت که همه در ضرر بودیم و هستیم ، به بهانه رشد 50 درصدی الان بیش از 5 روز کاری منفی 3 ، این حق ما نیست برادر حقوقی ، لطفا حمایت کنید . این مطلب سیگنال خرید سباقر نیست.
-
📊✅Intelligent technique✅📊
🔹 حاکمیت و دولت بالاخره به یک نتیجه مهم رسیدند… پول باید از بازارهای غیرمولد خارج بشه و به سمت تولید، توسعه و سرمایه گذاری حرکت کنه. 🔹 اقتصاد مدرن با روش های سنتی ساخته نمیشه… اینده اقتصاد ایران از مسیر بازار سرمایه عبور می کنه. 🔹 ابزارهای جدید مالی دیگه یک انتخاب نیستند؛ یک ضرورت هستند. ✅ #صندوق های_اهرمی ✅ #صندوق های_طلا ✅ #صندوق های_املاک و مستغلات ✅ #صندوق های_درامد ثابت ✅ #سهام و… این ها ابزارهای اقتصاد نوین هستند. 🔹 هر چقدر پول بیشتر وارد بازار سرمایه بشه، تولید قوی تر میشه، شرکت ها بزرگ تر میشن و اقتصاد رشد بیشتری می کنه. 🔹 ایران جدید، ایران سرمایه گذاری های هوشمند، بازارهای شفاف و سیستم های مالی مدرنه؛ نه اقتصاد سنتی و سرمایه های راکد. ما سال هاست این مسیر رو می بینیم… حالا کم کم بقیه هم دارن متوجه میشن. #ایران_جدی #بازار_سرمایه #صندوق های_اهرمی #صندوق های_طلا #صندوق های_املاک #بورس #ملک #طلا #اختصاصی #تکنیک_هوشمند #قربانی #شبندر #وبملت #شپنا #شتران #ثشاهد @intelligent_technique
-
78
فملی فقط حدود 40 درصد خروجی های بورس وارد درامد ثابت ها شدن، احتمالا منتظرن توی نقطه مناسب مجدد وارد بورس بشن شایدم از فردا
-
Saeed T
شپنا فردا شپنا 3 میلیارد صف خرید میبنده اونایی که امروز فروختن با سرخطی هم فردا نمیتونن بخرن
-
اهرم امروز نارنج اهرم با قیمت صف خرید شنبه و جهش بالای قیمت صف خرید فردا میخریدن