وبملت سلام من شنیدم دوصندوق ارزی وارد بورس شده بانک ملت بانک ملی
-
سیگنال های طلایی (رایگان)
📌 بازگشت تقاضا در نیمه دوم بازار 📈 بازار امروز یکی از روزهای پرهیجان خود را پشت سر گذاشت. در نیمه اول معاملات، فشار فروش سنگینی در اکثر نمادها شکل گرفت و بسیاری از سهم ها با صف فروش همراه بودند، اما در ادامه جریان تقاضا به تدریج تقویت شد؛ به طوری که برخی نمادها حتی از صف فروش به صف خرید رسیدند. در پایان معاملات؛ شاخص کل بورس حدود 53 هزار واحد عقب نشینی کرد و در ارتفاع 5 میلیون و 72 هزار واحد قرار گرفت. در بازار امروز حقیقی ها حدود 1.6 همت به صندوق های درامد ثابت تزریق کردند و در مقابل نزدیک به 7 همت پول حقیقی از بازار سهام خارج شد. همچنین ارزش معاملات خرد به حدود 43.5 همت رسید. در جریان معاملات، نمادهای #فارس و #رمپنا صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای #وبملت و #فملی بیشترین حمایت را از سوی حقوقی ها تجربه کردند. @signalhayeTalaeiVip
-
ا س پ این سهم فقط دارن ازش نوسان میگیرن یه عده
-
بتا سهم
#گوهران در گزارش ماهانه خرداد 2278 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشت و 1,998,725 میلیون ریال سود مجمع محقق کرد
-
ونفت سود سهام امسال چقدر شد
-
سنجر خان ایران
فارس کل سهام 80درصد رفتن بالا تو1ماه گذشته… سرگردن نداشتن ولا…
-
زعفر ابوالحسنی
خودرو قرار نبود معاون ریس جمهور بیاد تالار بورس چرا نیامد
-
بتا سهم
#خفنر با عدد 127 میلیارد ریالی اغاز کرده است و در اردیبهشت این عدد با رشد 1124 و خرداد 863 میلیارد ریال بود 3ماهه 2115 میلیاردریال بوده است. 2 برابر قبل
-
سخوز ازفردابایددیگه حرکت کنه این…
-
سارا آریا متین
اهرم دوستان ضهرم و ضستاهای برج 5 کدومشون مناسبه با ریسک متوسط کم ریسکها نوسانش کمتره
-
به روایت نگاه
اهرم اگر نفت بیاد روی 50 دلار که رو نمودار هم این و میشه دید طلا افزایش پیدا می کنه و شاخص کل هم همینطور. شاخص کل با طلا رشد می کرده و خواهد کرد حتی اگر روند نزولی داشته باشه که فعلا روند صعودیِ و یک لگ پرقدرت برای طلا وجود داره