فزر البته نفت رو از 94 ریزش دادم
-
فرهنگ سرمایهگذاری
در عجب هستم، تحریم نفت و محصولات پتروشیمی توسط امریکا برداشته میشه، بعد شپدیس و پارسان و وغدیر منفی میخورن . جالب تر اینجاست که رشدی نکردن و دارن اصلاح میکنن. متاسفانه معاملات سالم و شفافی نداریم. به همین خاطر اگر یهو دیدین همین سهام در کوتاه مدت دوبل شدن اصلا جای تعجب نیست. اونجا مشخص میشه عمدی منفی میکردن تا در صف فروش بخرن. سناریو بعدی هم این هست که اتفاقی افتاده باشه که ما بی خبر باشیم. یعنی مشکلی ایجاد شده باشه یا هزینه عجیب غریبی به شرکت تحمیل شده باشه و یا هر اتفاقی که نمیدونیم بازم من سناریو اول رو محتمل تر میبینم. شاخص 5 میلیون هست ولی گروه غدیر و زیرمجموعه هنوز قیمتشون برای زمان شاخص 3 میلیون هست. این موضوعی هست که هر روز بهش فکر میکنم و می خوام زودتر متوجه بشم اصل ماجرا چیه.
-
سامان صادقی
شپدیس امروز حقوقی اغلب سهم ها در صف فروش ها سنگین خربدن فکر کنم این نقاط ارزنده ارزیابی کردن
-
سالاری سالاری
تاپیکو با این خبرهای خوب از فردا دیگه سرخطی هم نمیشه خرید تبریک به سهامداران تاپیکو 😃☝️🌸
-
Morteza
#برکت سلام وقت بخیر دوستان عزیزم،دوستان افزایش سرمایه ای که قراره انجام بشه چند درصده؟من الان 700هزارتا سهم برکت دارم برای تبدیل حق تقدم هابه سهم چه مقداری پول نیاز دارم؟چند درصد از افزایش سرمایه از اورده نقدی هست و چند درصد از مطالبات سهامدار و سایر اندوخته ها هست؟ممنون میشم راهنمایی کنید،من تو دوتا افزایش سرمایه قبلی شرکت کردم و دو بار مبلغ اسمی 100تومن رو برای هر دونه سهم پرداخت کردم و در ضرر سنگینی هستم امیدوارم این افزایش سرمایه بر خلاف افزایش سرمایه های قبلی به نفع سهامداران ضرر کرده و بسیار صبور برکت باشه
-
تکیمیا این سهم با توجه به p/e فوروارد حدودا 68 تومان سود میسازه و 52 تومان تقسیم در مجمع 1405 داره ، قیمت سهم هم تا 650 جا داره بیاد بالا برای سال 1405. بماند یادگاری 1405/04/01
-
مجتبی
شپلی سهمی که سودش منفی 2ریال بوده الان شده 111ریال، گرچند توزیع سود نداشت اما تو بازار منفی مثبت 23درصد باز کرد. یعنی هوای سهامدارشو داشت. ظرف 6ماه از 180تومن رسیده 500.تومن. به نظرم شرایط مساعد باشه تا شب عید میشه تا 3000تومن روش حساب کرد
-
رویال بورس
📌سرخطی های فردا ؛ #غشهداب #تادیکو #توسن #غبهار #غشوکو #ولملت #دجابر #ولراز #شساخت #هجرت #ددانا #زفجر 🗓1405/04/01 @Royalbourse_ir
-
مسافر زمان
گلدا جناب کیا موج میتونی ورود بزنی یک مقدار ریسک داره مدیریت سرمایه لحاظ شود منتها با کوچکترین اصلاح شاخص اینا هم اصلاح میکنن
-
شپدیس فردا کمی روی شپدیس فشار است ولی از ساعت 11 ورق برمیگرده
-
Satrap537
وسپهر واقعا سرمایم خوابیده اینجا چند میلیارد. بفروشم پس فرداش میشه مثل وخارزم