فزر با قزر تا 500000000000 تک سهم فقط قزر…
-
تحلیلگر حرفهای
🔻 شرکت ذوب روی اصفهان | #فروی ⛔️ توقف بخشی از فعالیت های شرکت | #افشای_الف 🔹 تاریخ توقف فعالیت: 1405/04/01 🔹 علت توقف: به دلیل کاهش سوداوری تولید محصول کربنات سرب در سه ماهه نخست سال 1405 و افزایش هزینه نهاده های تولید شامل مواد اولیه، انرژی و دستمزد، تولید این محصول متوقف شده است. در حال حاضر از ظرفیت این واحد برای تولید کیک بیلیداف از محل خاک باطله موجود در دپوهای قدیم استفاده می شود. 🔹 براورد زمان شروع مجدد فعالیت: نامشخص 📊 درامد عملیاتی شرکت در سال مالی گذشته: 16,165,200 میلیون ریال 📊 درامد بخش متوقف شده در اخرین سال مالی: 1,124,009 میلیون ریال #افشای_الف #افشا #کدال #شفاف_سازی #بازار_سرمایه #بورس #ثروت_راد #اکادمی_مهدی_سوری @cer_analyst 📢 لینک کانال در پیام رسان "بله" https://ble.ir/MehdiSouri_Academy
-
سامان صادقی
تکشا گروهی که سهم تکشا خالی کردن مجدد سهم تکنو سیگنال خرید دادن تا خودشون خالی کنند سهمی که شارپی 500 درصد رشد کرده از خرید این سهم پرهیز کنید
-
شپلی با سلام من زیاد سهم ندارم حقیقتا شاید در حد 100 میلیون تومنی که پول بازنشستگی من است . با این همه سن و سال دوستان زیادی از سهامداران شپلی دارم که به معنای حقیقی زندگیشون را در این سهم باختند. خدا شاهده. 7 سال تمام زندگی اینها نابود شد . پس دوستان و عزیزان این بعد زندگی این سهامداران را هم در نظر بگیرید . این شرکت بخدا قسم متحول شده و سهامداران بزرگی دارد و سهامداران بزرگی هم زیر نظر دارند این سهم را . این سهم اگر با روند طلا در نظر بگیری باید 50 برابر بشود و اگر با تورم حساب کنی چیزی حدود 75 برابر باید شود . خواهش میکنم از اینکه بخشی از زیان این سهامداران جبران شده ناراحت نشید و برای دیگران خیر بخواهید تا در زندگی خودتان خداوند شکوفایی ایجاد کند. معذرت میخواهم
-
babak ramezani
فملی دوستان دلار داره تک نرخی میشه قدر سهمی مثل فملی رو بدونید بارها گفتم از دو روز منفی خوردن نترسید، بلکه یک نعمت و فرصت وروده راه بیفته خودتون دیدید که راه نمیده قدر این منفی ها رو بدونید.فقط داره تخفیف میده
-
فاطمه
#اخابر
-
afshin
ببخشید قیمت ثپردیس را عرض کردم.البته ریشمک هم قیمتش معادل سال 98 است
-
مهراد
#رمپنا اینجاها خرید نداره. صبر کنید ببینیم می تونه رد شه یا نه.
-
فزر فرداپالایشی هاوفملی صف بشه فزرم باتاخیرشنبه نیمه دوم صف خرید میشه
-
bualisina
#غگل فعلا افتاده عین سال های قبلی نوسان گیری 12 درصد ریخت 8 درصد میاره بالا باز رنج تا نزدیک مجمع جو بخواهد اروم کنه ی بالایی میزنه اردینه 2700 ذرت 1800 و غگل 700 به لطف کارافرین نمونه و سهامدار روغنکشی
-
صندوق های طلای بورس ایران
🔴 گزارش پایانی از معاملات امروز صندوق های #طلا (امروز دوشنبه 1 تیر 1405) 🔹️ ارزش معاملات: 5,346 میلیاردتومان 🔹️ ورود پول: 389 میلیارد تومان #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx