فزر فرداپالایشی هاوفملی صف بشه فزرم باتاخیرشنبه نیمه دوم صف خرید میشه
-
کانال تحلیلی بورس
📌#بازار ‼️ترس انقباض و امیدواری توافق 🔸منفی اما امیدوارکننده از شروع معاملات حال و هوای بورس منفی بود و هر چه جلوتر رفتیم فشار فروش افزایش پیدا کرد و ارزش صف های فروش به 20 همت رسید. اما در ادامه خریداران خودنمایی کردند و تا انتهای بازار تقریبا ارزش صف های فروش و خرید باهم برابر شد اما در نهایت بازهم درصد نمادهای منفی از نمادهای مثبت بیشتر بود و 62 درصد از نمادها در محدوده ی منفی به کار خودشان پایان دادند. روند معاملات و خروج پول حقیقی نشان می دهد خریداران احتمالا بازارگردان ها و حقوقی های حمایتی بوده اند که بخش عمده ای از صف های فروش را برداشتند، اما روند معاملات امروز این امیدواری را ایجاد کرد که ممکن است بازار در کلیت یا برخی نماد اصلاح کند، اما در مجموع روند ریزشی وحشتناکی که برخی انتظار می کشند، شاید به این راحتی اتفاق نیفتد. 🔹بلای فروش هیجانی امروز نمادهای زیادی صف خرید بودند و کمتر از 10 درصد صف خرید ان ها عرضه شد که نشان می دهد علی رغم جو منفی، کسانی که سهام پرپتانسیل بنیادی دارند، به این راحتی حاضر به فروش نمی شوند. اما در کنار ان نزدیک به 80 سهم از صف فروش به صف خرید نوسان کرده اند. برخی از این سهم ها مانند شبندر، تاپیکو، ونوین و شبریز مشهور هستند و برخی دیگر کمتر شناخته شده اما این نشان می دهد سهامداری که تحت تاثیر هیجان منفی و جوسازی ها اقدام به فروش هر نوع سهمی می کند، فارغ از اینکه این سهم پتانسیل رشد در کوتاه مدت یا میان مدت دارد یا نه، معمولا ضرر می کند، در برخی از روزها، همان روز 6 درصد ضرر می کند. 🔸نتیجه مذاکرات؟ قرار نیست این مذاکرات الان به نتیجه برسد یا شکست بخورد. قرار است پیشرفت های خوبی در این مذاکرات اعلام شود و فعلا ادامه پیدا کند. بعد از یک جنگ و دورانی تنش الود، حالا دو طرف به دنبال این هستند مدتی حرف بزنند. در تاریخ همیشه همین گونه بوده، نزاع های طولانی و ریشه دار، همانگونه که طی سالیان دراز بدتر و بدتر شده اند، طی سالیان طولانی حل می شوند نه یک شبه. البته همیشه باید حواسمان باشد، اصلا ممکن است حل نشوند و رها شوند یا به اصطلاح این روزها استحاله شوند. 🔹ایا سیاست های انقباضی باز می گردد؟ با گمانه زنی های دولتی (بانک مرکزی و وزارت اقتصاد) و همچنین رسانه ای در مورد تغییر نرخ سود اسمی بانکی، بسیاری از تاثیر این کار بر روی نرخ سود بدون ریسک (ا...
-
dnd
#اروند فردا شاید صف فروش جمع شود ولی زیاد رو صف خرید حساب باز نکنید
-
همدان
#شپلی حیف زمانی که سهم 98تومان بود نقدینگی نداشتم بخرم.نوش جون سهامدارانش.فقط مقدار کمی شمواد دارم.نوش جانتون عزیران شپلی
-
بتا سهم
توسعه کشت و صنعت کوروش از زیرمجموعه های #افق در 12ماهه به سود 17615 میلیارد ریالی رسیده است
-
سیگنال های طلایی (رایگان)
🔱 #سیگنال_خرید 🔱 #تبرک. صعود به سمت اهداف بالا…(به تاریخ تحلیل توجه فرمایید)👌😍 ✔️حدضرروحدسود وقیمت خرید مشخص شده است. @signalhayeTalaeiVip
-
سیگنال های طلایی (رایگان)
🔱 #سیگنال_خرید 🔱 #تبرک باتوجه به اصلاح قیمتی وزمانی عالی وشروع حرکت پرشتاب ازروی خط روند صعودی معتبر وشکست خط روند نزولی می توان برای سهم اهداف بالایی رادرمیان مدت درنظر گرفت که البته مقاومت های سرراه مشخص شده اند ولی انتظار عبور سریع سهم ازاین مقاومت هامی باشد باتوجه به شتاب موجی که دران قرارگرفته است.(تومنفی ها مناسب خرید✅) ✔️حدضرروحدسود وقیمت خرید مشخص شده است.
-
یه بنده خدا....
#خودرو فردا صف خرید خواهد بود.. یک تیر ماه ساعت نوزده
-
امین
#اروند 6 تومن کف سهم
-
Ali
#وبرق *یکماه خرداد 260 میلیارد تومان *از ابتدای سال مالی تا انتهای خرداد 400 میلیارد تومان سود ساخته *کل ارزش مارکت وبرق با قیمت فعلی حدود 1100 میلیارد تومان و تعداد سهامش 351/750/000 *حالا سود به ازای هر سهم حدود 1140 تومان *اینها بجز سود انباشته گذشته و ارزش گذاری اموال می باشد انشاالله دیگه گذشته را فراموش کنیم و با صبری جزیی امید اینده داشته باشیم.
-
Mitra
#اروند باز شدن مثبت 40%+ سهم به مدد ناظر اشتباه بود سهم فوق العاده ارزنده هست ولی در نظر داشته باشید هم تولید مدتی متوقف بوده و هم هنوز اینده کشور کامل مشخص نیست