شتران معافیت های فروش نفت صادر شد… برای گروه پالایشی یک سیگنال بسیار قوی برای فردا
-
م رحیمی
اهرم به دلایلی سعی میکنم دیگه اینجا مطلب نزارم،ان شالله موفق باشید فقط نتیجه معرفی فملی و ضملت 4020 رو اپدیت میکنم
-
پالایش این روزها برای سود بردن و تلافی ضرر و زیانهای گذشته که حق همه سهامداران مظلوم است، لازم نیست چندین ساعت تحلیل بخوانی و تصمیم بگیری اقا یک کلام فعلا تحریم نفت و پتروشیمی برداشته شده. زیاد فکر نکن هر چی که بوی نفت می ده بخر حتی کلوچه
-
عدنان جعاوله
فزر انس نباید زیر 4250 تثبیت میکرد . که کرده الان تایم کف جدید نسازه . و بایر های 4100 باید زیان 3970 رو لیکوییدی نکنه رشدی نمیکنه من مثل شما معامله نمی کنم البته که شما درست میگی
-
بتا سهم
#شاروم جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 12:00 روز پنج شنبه مورخ 1405/04/11 در استان اذربایجان غربی ،شهر ارومیه به ادرس ارومیه کیلومتر 30جاده ارومیه مهاباد روبروی پلیس راه ، جنب نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه ، شرکت پتروشیمی ارومیه سالن کنفرانس برگزار میگردد
-
ایروانی ارشد کسب وکار
دوایکس فارس صف خرید بود…با دوایکس چابک تاخت بزنید
-
فزر 4188 انس مثبت سکه 163500 مثبت
-
𝙀𝙇𝙇𝙄𝙊𝙏𝙏 𝘾𝙀𝙉𝙏𝙀𝙍
صندوق توان هفتگی، مقیاس لگاریتمی EC @Elliott_Center
-
یادداشت های بورسی آیدین
#وصندوق وصندوق از سهام اضافه شده به واچلیست از باند مقاومتی عبور کرده و بنظر میرسد هرگونه بازگشت قیمت به ان محدوده در حدود 1720 تومان با افزایش تقاضا همراه باشد . سهم از زمان بسته شدن بازار در اسفند سال گذشته تقریبا هیچ بازدهی نداشته است و با توجه به افشای روز گذشته پتروشیمی جم و البته با فرض بازگشت 60درصدی به مدار تولید، پی بر ای بعد از مجمع 3.2 واحدی دارد. https://t.me/AyDinvahdani
-
بورس۲۴ | Bourse24
«درازی» برنده مزایده خرید سهام نفت ستاره خلیج فارس شد به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت پخش رازی از شرکت در مزایده خرید بخشی از سهام شرکت نفت ستاره خلیج فارس و برنده شدن در این مزایده خبر داد. https://www.bourse24.ir/news/358328
-
فردانامه _حسن کاظمزاده
پیش بینی بورس فردا (2 تیر) 🟥 بورس روز جالبی را پشت سر گذاشت. علی رغم اینکه معاملات منفی شروع شد و اتفاقاً منفی تر هم شد و حتی ارزش صف های فروش به 20 همت رسید، اما تا پایان بازار بسیاری از صف های فروش جمع اوری شد. حتی شاهد نوسان های مثبت 6 درصدی نیز در بورس بودیم. این نشان می دهد خریدار بالقوه ای در بازار سهام وجود دارد که از فشار فروش چندان نمی ترسد و ترجیح می دهد سهام مدنظرش را بخرد، ولو اینکه ان سهام از منفی کامل به صف خرید رسیده باشد. 🟥 در سوی دیگر نیز چیزی که مشخص است، این است که قرار نیست در کوتاه مدت اتفاق بدی بیفتد، اما نمی توان انتظار داشت مذاکرات در همین هفته یا روزهای اتی به نتیجه ای مشخص برسد. در مجموع، باید در یک فضای انتظار توام با پیشامدهای مثبت سرمایه گذاری کرد. 🟥 برای بورس فردا پیش بینی می شود معاملات کماکان پرحجم باشد و ارزش معاملات، خصوصاً در سهام پرتراکنش، بالا باشد. طبیعتاً سهام پرپتانسیلی که امروز صف خرید ان ها عرضه نشد یا از صف فروش به صف خرید حرکت کردند، فردا بیشتر مورد توجه خواهند بود، اما به طور کلی در بورسِ یک ماه اتی باید در انتخاب سهام دقت کرد تا بازده مطلوب گرفت. 🟥 بازار طلا و ارز نیز کماکان در وضعیت رکودی قرار دارد؛ وضعیتی که کف ان فعلاً مشخص شده، اما حرکت رو به بالایش ملایم و با احتیاط خواهد بود. ✍️ حسن کاظم زاده 📱 @fardaname