عیار تنها صندوق طلا با حباب مثبت تو بازار فقط عیار اونم بعد از چهار ماه روند نزولی و یک ماه منفی هر روزه ، هر روز هم حقوقیش در حال فروش بیشترین مقدار در بین صندوق های طلا به بهانه کم کردن حباب مثبت.
-
Amir FEYSALI
خساپا عرض سلام تحلیل خساپا فرم تایم هفتگی و ماهانه به شدت مناسب ورود تایم روزانه اصلاحی و فرصت خرید باتوجه به معاملات امروز و اختلاف قیمت اخرین معامله با قیمت پایانی فردا صف خرید ،البته کلیت بازار صف خریده در صورت عبور از 63تومان اهداف جذاب فعال میشه .
-
پتروش
✔️#سپاها #کارشناسی_سود ⚙️در براورد سال مالی منتهی به شهریور 1405، تولید حدود 1.7 میلیون تن سیمان و 2.4 میلیون تن کلینکر در نظر گرفته شده است. شرکت در ابتدای سال حدود 1.2 میلیون تن موجودی کلینکر داشته و فرض شده موجودی پایان دوره به حدود 1.7 میلیون تن برسد. ⚙️نرخ فروش سیمان فله و پاکتی، نزدیک به اخرین نرخ های بورس کالا لحاظ شده است؛ به طوری که نرخ فروش پاکتی حدود 3,700 تومان و فله حدود 2,700 تومان در نظر گرفته شده است. ⚙️دلار موثر بر فروش و هزینه ها 145 هزار تومان فرض شده است. همچنین رشد حقوق و دستمزد و تورم عمومی حدود 60 درصد، نرخ گاز بر مبنای 15 سنت و نرخ برق حدود 1 سنت لحاظ شده است. بهای تمام شده سیمان شرکت که در سال گذشته حدود 1,100 تومان به ازای هر کیلو بوده، برای سال 1405 در محدوده 1,700 تومان فرض شده است. ✍ شرکت در ماه های اخیر بهبود مناسبی در فروش مقداری داشته و با مفروضات نسبتاً محافظه کارانه، سهم می تواند در سال مالی 1405 به P/E حدود 4.2 واحد برسد؛ رقمی که در میان شرکت های سیمانی جذاب به نظر می رسد. در یک سال اخیر تنها حدود 30 درصد بازدهی داشته؛ در حالی که بازدهی صنعت سیمان در این مدت نزدیک به 50 درصد و بازدهی بازار حدود 70 درصد بوده است. در حال حاضر با ارزش بازار حدود 10 همت معامله می شود؛ در حالی که حدود 3 همت پرتفوی بورسی، نزدیک به 1 همت صندوق و سپرده و همچنین حدود 7 همت موجودی کلینکر در اختیار دارد. این ترکیب دارایی ها در کنار سوداوری عملیاتی شرکت، نکته مهمی در بررسی سهم است. ☑️ سرمایه گذاری ارزشی ㅤ @eskini_vi
-
AR G
اهرم نفت برنت 78 دلار دارایی ها یه قسمتی ازاد شد . یه قسمتی از تحریم ها برداشته شد و… باتوجه به معاملات امروز پیش بینی بازار سبز فردا کار سختی نیست . امیدواریم اهرم صف خرید بشه .
-
یادداشت های بورسی آیدین
رصد #جریان_نقدینگی در پایان معاملات امروز، ارزش معاملات بازار به 46همت رسید که شامل 7.6همت خروج پول درشت و 6.3 همت ورود پول درشت بود. خالص خروج پول درشت از بازار امروز برابر با 1.3همت بود. ارزش معاملات اپشن نیز به 1214میلیارد رسید که شامل 1040میلیارد ارزش معاملات اختیار خرید و 170میلیارد ارزش معاملات اختیار فروش بود. دلیل کاهش قابل توجه ارزش معاملات اپشن بخاطر بسته بودن سقف قراردادهای برج 4 اهرم است. امروز بازار یک روز پر حجم و پر تلاطمی را تجربه کرد و با وجود اینکه در اوایل وقت بازار صف فروش بود در برخی از نمادها به صف خرید رسید. افزایش تقاضا بیشتر در نمادهای پالایشی بود و سایر نمادهای شاخص ساز به اندازه صنعت پالایشی مورد توجه نبودند. صنعت پالایشی با وجود اینکه رشد خوبی کرده، هنوز از لحاظ بنیادی گران نیست. روند روزهای اتی مشخص خواهد کرد که معاملات امروز فرصت خروج بود یا بازار همچنان تمایل به ادامه روند دارد. https://t.me/AyDinvahdani
-
Satrap537
وخارزم موج صعودی اصلی وخارزم وتجارت وبصادر بزودی اتفاق خواهد افتاد. باید وتجارت اضافه کنم
-
ناصر غضنفری
اهرم صبج میبینی بازار خلاف پوزیشن شماست دیگه درجا منفی 30 ممکنخ بشی البته دوستان تازه کاراین مواقع بسرعت فقط می فروشند وتحمل نگهداری ندارند درصورتیکه اگرسررسید مناسب وطبق فرمول صحیح ورود کرده باشی یامیانگین کم کردن یا حعظ کردن قرارداد. وارد سودت میکنه ضملت4020. باورت میشه ی روز منفی 70%فروختند فردا مثبت150%
-
بورس۲۴ | Bourse24
کسب 378 میلیارد تومان درامد عملیاتی توسط «ا س پ» در 9 ماهه به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت ا س پ که به عنوان یکی از مجموعه های باسابقه در صنعت ساختمان و متخصص در احداث و انبوه سازی پروژه های بلندمرتبه تجاری، اداری و مسکونی شناخته می شود، گزارش عملکرد ماهانه خود را برای دوره منتهی به خرداد 1405 منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358321/
-
محسن نظری تحلیل تکنوفاندامنتال
ونفت بیش از 2 همت سود سرمایه گذاری ها شناسایی کرده است که عمدتا سود مخازن نفت قشم است امسال هم سهم سود بالایی خواهد داشت 3 سرخطی تا اینجا فزرین رمپنا ونفت همگی صف خرید به سمت اهداف تعیین شده در حرکت هستند چهارمین سرخطی هم فردا احتمالا فرصت خرید خوبی خواهد داد همگی این 4 سرخطی بازدهی های قابل توجهی خواهند داشت و همگی شنبه خدمت دوستان معرفی شدند
-
Chiko
وبملت 🚀 🚀 🚀 وبملت صف خرید 🚀 🚀 🚀
-
سامان صادقی
اروند فردا اگه اول وقت صف فروش باشه به احتمال زیاد نوسان 6 درصدی بده و بره صف خرید مواظبش هستم