وخارزم موج صعودی اصلی وخارزم وتجارت وبصادر بزودی اتفاق خواهد افتاد. باید وتجارت اضافه کنم
-
رسانه سراسری صبح امروز
41مدیر متخلف صندوق های بازنشستگی و 35مدیر متخلف در شستا شناسایی شدند/ فردی که همزمان عضو یا مدیرعامل و رییس هیات مدیره پنج یا شش شرکت باشد، ایا واقعاً امکان ارایه خدمت موثر را دارد؟ دکتر خداییان: ما افرادی را شناسایی کردیم که در 10 شرکت به عنوان عضو هیات مدیره، مدیرعامل یا رییس هیات مدیره فعالیت داشتند. حتی در برخی موارد افرادی بازنشسته بودند، اما همچنان مدیرعامل شرکت محسوب می شدند یا کارمند دولت بودند و همزمان مدیرعامل، رییس هیات مدیره یا عضو هیات مدیره شرکت های خصوصی نیز بودند. شناسایی ده ها مدیر چندشغله در شستا و صندوق های بازنشستگی؛ سازمان بازرسی زیر فشارها کوتاه نیامد رییس سازمان بازرسی کل کشور از شناسایی ده ها مدیر دارای عضویت همزمان در چندین شرکت خبر داد و گفت: در شرکت های تابع صندوق های بازنشستگی 41 نفر و در شستا 35 نفر مشمول محدودیت های قانونی شناسایی شدند دکتر ذبیح الله خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به فشارهای مختلف برای حفظ برخی مدیران، تاکید کرد سازمان بازرسی با وجود این فشارها، روند برخورد با تخلفات مدیریتی را با جدیت دنبال کرده است. @sobheemroozmedia
-
ir stock
امروز یک رنج منفی سنگین از محدوده 112000 تا 105000 روی صندوق طلای لوتوس کشیدن که خیلی مشکوکه و از اوناست که صداش بعدا درمیاد!
-
بتا سهم
#خصدرا در خرداد به اندازه 2ماهه قبل درامد داشت و 2323 میلیارد ریال فروش داشت 3ماهه 5011 میلیاردریال درامد زده است البته سهم را باید 12ماهه و تلفیقی دید
-
Ali Mahmoodi
سصوفی جسارتا فقط اختلال بانکی برای سهامداران سصوفی وجود داره؟ چقدر زشت واقعا دوستان تماس بگیرین با امور سهام معترض بشیم. چه اوضاعیه؟
-
عدنان جعاوله
فزر تا زمانی که 4830 هم انس کندل روزانه نبنده . من خریدار نیستم
-
ثفارس فردا از صف فروش تا صف خرید خواهد رفت…با حجم بالا
-
WKPlast |ویکی پلاست
✳️ امار معاملات مچینگ محصولات پتروشیمی در بورس کالا 🗓 دوشنبه 1 تیر 1405 ➕ معاملات: 154 تن @WKPlast | ویکی پلاست
-
سهام هایی نقد شونده بخرید نه اونی که امروز یه دونه خریدار حقیقی نداره و تو صف فروشش گیر کردی تو بانکی ها وتجارت سه بار صف فروشش جمع شد.انقدر که ارزنده است ، از اون طرف وسینا صف فروشش به ندرت خریدار حقیقی داشت
-
مهدی امتیازی
اهرم همان طور که طلا چند سال گذشته رشد عالی داشته دو سال اینده بازار سهام درخشان تر بازار است شک نکنید
-
علی احمدی
دارایکم من با کسی تعارف ندارم.هر کس برای ذره ذره سرمایه اش زحمت کشیده.امده ام etf دولتی با بزرگترین ارزش انهم برای شبکه و جریان پولی کشور را خریده ام که ذهنم کمتر درگیر باشد،وقتی تجارت و نوین وپارس صف خرید تشکیل داده اند انتظارم از حقوقی و بازارگردان این سهم این است که برای تعادل دخالت کند.ایضا دلیل برای NAV بالا وجود ندارد این گپ 16 درصدی چرا در نمودار از عرضه تا حال وجود دارد.NAV یعنی سهامدار و سرمایه گذار بینش بهتری داشته باشد