جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
بورس نو | fshaer1369
۱۵:۳۸:۴۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

امروز استارت جمع اوری صف های فروش و رنج مثبت با صندوق های املاک زده شد اینقد فشار خرید بالا بود که شخصا چند بار اردر خرید گذاشتم اما موفق به خرید نشدم در ادامه با جمع شدن صف فروش خودرو و خساپا خیلی از صف های فروش جمع شدن بانکی ها هم با حجم خیلی بالایی صف های فروششون جمع شد پالایشی ها هم با لیدری شپنا رنج مثبت عالی زدن انتظار میره فردا شاهد بازار بهتری باشیم و ممکن شاخص با پولبک به محدوده روانی 5 میلیون برگردد https://t.me/Fshaer1369

فالورها 965
تاثیر (Imp) 114.0
بازدید 114
تعامل (Eng) 5.0
لیست اخبار