عیار برای مفبد،صندوق اهرمی توان و صندوق طلا فرقی نداره،هدفش گرفتن نوسان و کارمزد از حقیقی هست
-
وبرق گزارش 1 ماهه خرداد اومد رو کدال!!!!! خرداد 260 میلیارد تومان سود ساخته!! از ابتدای سال تا الان 400 میلیارد تومان سود ساخته!! جالب اینکه ارزش کل مارکت وبرق با قیمت فعلی 1100 میلیارد تومانه. سود داره از مارکت کپ جلو میزنه!
-
شتاب بنظرتون فردا رنج مثبت میزنه؟
-
ستاره بورس
توصیه داریم رشد بازار به لیدری خودرو سهام درجه یک vipرا از دست ندید
-
فملی سیگنال صعود بورس تا اخر مرداد داده شد خیالتون راحت بورس رشدی نکرده
-
بتا سهم
#ابادا در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 281 ریالی رسیده است
-
وبملت سهم وبملت شکر خدا من دارم ولی انشالله اگه فردا فرصتی داد پول اماده کردم که بگیرم… دوستان این سهم هیچ استرسی نداره
-
رسم روزگار
برکت سلام یه مقاومت سوری تو 357 جور شد . امروز حجم خیلی خوبی خورد . ببینیم فردا چیکاره است بازار بازار سبز بشه باز یک برگ سهم برکت دست منو شما نمیاد
-
شجم احداث بوتادین جهش سوداوری میتونه در شجم ایجاد کنه، فقط مشکل اینه نمیدونیم احداث بوتادین تا سال دیگه تکمیل میشه یا نه
-
خودرو بورس هیچ حساب وکتاب ندارد بیکباره ازفردا کلیه سهما قفل صف فروش میشن و وام200تومنی رو باید500میلیون پرداخت کنی
-
وسدید اگ این پیاممو میخونی یه فکری کن وگرنه همه میان رو سهم وسدید سهمت از دست میدی