#فیلتر 📆 دوشنبه 01/تیر/1405 #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 1👇👇👇 #شپلی #بورس #خمهر #وخاور #غدیس #تاپکیش #نطرین #کسرا #دکیمی #غگرجی #غبهار #کاسپین #اسیا #حریل #ثنام #انرژی #ثنظام #خودکفا #خکار #کیمیاتک #فایرا #ثغرب #سیتا #ثاخت #ساینا #غپونه #قشرین #کنور #ولکار #گکوثر #بگیلان #شستا #دامین #فنوال #هرمز #مدیریت #دشیمی #بترانس #کزغال #وکبهمن #وکادو #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 2👇👇👇 #فصبا #فافزا #بگیلان #مدیریت #وتوشه #مهر #فبستم #فیلتر سنگینترین کد به کدها 👇👇👇 #غشوکو #فزرین #دارو #فتوسا #دزهراوی #شفن #تفارس #ناما #دجابر #زفجر #توسن #دقاضی #رمپنا #وایرا #حیات #فمراد #شغدیر #درازک #شساخت #تادیکو #غشهداب #ونفت #خودکفا #حکشتی #ددانا #نخریس #بکهنوج #ثعمرا #وتوشه #سنوین #کقزوی #فیلتر بلوکی ها 👇👇👇 #لازما #رتاپ #گنگین #کیمیاتک #وپست #تاپیکو #کخاک #لوتوس #شاملا #فیلتر سنگینترین خریدهای گروهی 👇👇👇 #غشوکو #هجرت #کیمیا #فزرین #سخواف #نوین #شراز #بنیرو #فتوسا #حبندر #ولملت #شفن #فنر #ناما #وپسا #زفجر #وشمال #زهلال #رمپنا #فمراد #غبهار #شغدیر #ولنوین #انرژی #درازک #ختور #شساخت #ونفت #پاریز #ثتران #کمینا #چفیبر #فیلتر سرخط خرید فردا 👇👇👇 #زهلال #ذرت #وفیرزه #تادیکو #فیلتر جامع هوشمند 👇👇👇 #فتوسا #تاپکیش #ناما #ونفت #پاریز #جم_پیلن #شپلی ┈┈••••✾•🌱🌸🌱•✾•••┈┈ Join us 🔜 @IMEXChannel
-
قدیر رجب
ومعادن درود شاید تا 200 تومان کمی بالا پایینتر ریزش ادامه داشته باشد و کلا با توجه به شرایط سرسبزی و قرمزی بازار فرق داره و روی روند صعود یا نزول قیمت تاثیر گذاره موفق باشیم یا حق
-
بورس۲۴ | Bourse24
ارزش پرتفوی «سغدیر» به 16645 میلیارد تومان رسید به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر سهام ان در بازار بورس و اوراق بهادار تهران با نماد «سغدیر» خرید و فروش می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد ماه 1405 خود را منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358292
-
علی 258
خبنیان تعداد سهام کم است هر کاری خواستند می کنند
-
هادی هادیان
#وامید سلام خوب جناب مدیر عامل خسته نباشید ، شرکتهایی که تا پایان سال گذشته قرار بود بیاید تو بورس که نیامد ، دوباره رپرتاژ اگهی کردید تو 24 تا پایان امسال ، گفتید از سهم حمایت میکنیم که تو بهترین بازار از زمان بازگشایی 12 روز منفی بسته شد(50%) ، مجمع هم که معلوم نیست هیچ خبری تو کدال نیست البته انها ییکه سهم را به این روز انداختن می دانند . از بعد مجمع افزایش سرمایه اذر سال گذشته سهم حدود 600 تومن بود الانم بعذ شش ماه رساندیش به همان قیمت . امان از بی کفایتی
-
راسپوتین
سیلام تخلیلگر واقعی سهم فکر نمیکنم 4-5 هزارتا سهم هم داشته باشه
-
دکتر بیداروندی|صندوق طلا
🟢صندوق عیار با ثبت 58/6 درصد معاملات صندوق های طلا ،بیشترین ارزش معاملات را در ماه گذشته به خود اختصاص داده است 👌
-
.Behnam Khodaverdi
از بالا تا 120 وبملت یه خط کش بنداز میشه 17 درصد
-
كانال تحلیلی پدر خوانده بورس
🔍#تحلیل_بازار دوشنبه 1 تیر 🔴منفی اما امیدوارکننده 🟨 از شروع معاملات حال و هوای بورس منفی بود و هر چه جلوتر رفتیم فشار فروش افزایش پیدا کرد و ارزش صف های فروش به 20 همت رسید. اما در ادامه خریداران خودنمایی کردند و تا انتهای بازار تقریبا ارزش صف های فروش و خرید باهم برابر شد اما در نهایت بازهم درصد نمادهای منفی از نمادهای مثبت بیشتر بود و 62 درصد از نمادها در محدوده ی منفی به کار خودشان پایان دادند. روند معاملات و خروج پول حقیقی نشان می دهد خریداران احتمالا بازارگردان ها و حقوقی های حمایتی بوده اند که بخش عمده ای از صف های فروش را برداشتند، اما روند معاملات امروز این امیدواری را ایجاد کرد که ممکن است بازار در کلیت یا برخی نماد اصلاح کند، اما در مجموع روند ریزشی وحشتناکی که برخی انتظار می کشند، شاید به این راحتی اتفاق نیفتد. ❗️بلای فروش هیجانی 🟨 امروز نمادهای زیادی صف خرید بودند و کمتر از 10 درصد صف خرید ان ها عرضه شد که نشان می دهد علی رغم جو منفی، کسانی که سهام پرپتانسیل بنیادی دارند، به این راحتی حاضر به فروش نمی شوند. اما در کنار ان نزدیک به 80 سهم از صف فروش به صف خرید نوسان کرده اند. برخی از این سهم ها مانند شبندر، تاپیکو، ونوین و شبریز مشهور هستند و برخی دیگر کمتر شناخته شده اما این نشان می دهد سهامداری که تحت تاثیر هیجان منفی و جوسازی ها اقدام به فروش هر نوع سهمی می کند، فارغ از اینکه این سهم پتانسیل رشد در کوتاه مدت یا میان مدت دارد یا نه، معمولا ضرر می کند، در برخی از روزها، همان روز 6 درصد ضرر می کند. ❗️نتیجه ی مذاکرات؟ 🟨 همانگونه که در پیش بینی بازار امروز نوشته بودم، قرار نیست این مذاکرات الان به نتیجه برسد یا شکست بخورد. قرار است پیشرفت های خوبی در این مذاکرات اعلام شود و فعلا ادامه پیدا کند. بعد از یک جنگ و دورانی تنش الود، حالا دو طرف به دنبال این هستند مدتی حرف بزنند. در تاریخ همیشه همین گونه بوده، نزاع های طولانی و ریشه دار، همانگونه که طی سالیان دراز بدتر و بدتر شده اند، طی سالیان طولانی حل می شوند نه یک شبه. البته همیشه باید حواسمان باشد، اصلا ممکن است حل نشوند و رها شوند یا به اصطلاح این روزها استحاله شوند. ⁉️ایا سیاست های انقباضی باز می گردد؟ 🟨 با گمانه زنی های دولتی (بانک مرکزی و وزارت اقتصاد) و همچنین رسانه ای در مورد تغییر نرخ سود اسمی بانکی، ب...
-
ناصر هژبری
خزامیا اونایی که تعریف سهام خزامیا را میدن چه سمتی توی شرکت دارن
-
بورس نما(Bourse view)
صندوق درامد ثابت ارزی، صندوق رمزارزی در بورس، بورس سبز، صحبت از افزایش نرخ بهره و… 🧩💰 این پازل برای من بوی سال های 97 تا 99 را می دهد؛ دوره ای که سیاست گذار به دنبال هدایت نقدینگی به یک مسیر مشخص بود. 🛣️📉 به نظر می رسد این بار هم قطعات پازل در حال چیده شدن هستند. سرکوب نسبی قیمت #دلار 💵، رنج شدن #طلا 🥇 و ایجاد ابزارهای جدید سرمایه گذاری، شاید بی دلیل نباشد. 🤔📈 وقتی بازارهای موازی وارد فاز خنثی و کم بازده شوند، نقدینگی راحت تر می تواند به سمتی حرکت کند که سیاست گذار ترجیح می دهد. 🎯🔄 🆔 @bourseview2025