جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
هادی هادیان | hadi3
۱۵:۱۱:۴۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#وامید سلام خوب جناب مدیر عامل خسته نباشید ، شرکتهایی که تا پایان سال گذشته قرار بود بیاید تو بورس که نیامد ، دوباره رپرتاژ اگهی کردید تو 24 تا پایان امسال ، گفتید از سهم حمایت میکنیم که تو بهترین بازار از زمان بازگشایی 12 روز منفی بسته شد(50%) ، مجمع هم که معلوم نیست هیچ خبری تو کدال نیست البته انها ییکه سهم را به این روز انداختن می دانند . از بعد مجمع افزایش سرمایه اذر سال گذشته سهم حدود 600 تومن بود الانم بعذ شش ماه رساندیش به همان قیمت . امان از بی کفایتی

لیست اخبار