جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| noori138n
۱۶:۱۹:۰۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

پکرمان فقط دو الی 3 سهم اونم از پتروشیمیا و نفتیا که سود مجمع و پ ای زیر 5 6 دارن بخرید سهمی که نه گزارش خوب داره نه سود مجمع میده و قفل صف خرید میشه دور شید ،، اونم با بخش کوچیکی از سبدتون

لیست اخبار