اهرم سلام. فروش پالایش در صف فروش و خرید انرژی در صف خرید نتیجه تیزهوشی امروز ما و 400فالوویر عزیز سود امروز ما 7/24ـ درصد. با تشکر
-
تـبـادل نـظـر ڪـویـتـۍ
فردا بورس سبز شبندر ، وگردش ، خنور بخرین تو بازار قرمز هم سبز هستن 👍
-
Mohamad
جم پیلن من یه مقدار امروز خریدم فردا به نظرتون منفی میشه اضاف کنیم
-
بورس وان
💰 صندوق های طلا 🗓1405/04/01 🟡 بیشترین حباب منفی: #گلدا #زمرد #نفیس 🟢 بیشترین ارزش معاملات: #عیار #طلا #مثقال ➖➖➖➖➖ 🌐 @bourseiranii365
-
فولادبان (Fouladban)
🔻پایان معاملات بورس کالا/ 28 درصد از محصولات فولادی به فروش رسید 🔹به گزارش خبرنگار فولادبان، دوشنبه اول تیر ماه قرار بود 148 هزار و 419 تن محصول فولادی در تالار حراج همزمان بورس کالا معامله شود، اما 92 هزار و 750 تن روی تابلوی معاملات قرار گرفت که 26 هزار و 185 تن یعنی 28٫23 درصد از محصولات به فروش رسید. 🔹در این روز، 92 هزار و 750 تن شمش بلوم توسط فروشندگان به تالار معاملات راه یافت که برای این مقدار، 62 هزار و 555 تن تقاضا را به ثبت رساند. این محصول با قیمت میانگین 553 هزار و 284 ریال معامله شد. 🔹برای اطلاع از جزییات این مطلب به لینک ذیل مراجعه کنید: لینک کوتاه: https://fouladban.com/?p=153270 #بورس_کالا #پایان_معاملات گروه تلگرام. کانال تلگرام. بله. واتس اپ. اینستاگرام🔴 https://t.me/didebanfoulad https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://t.me/fouladban http://ble.ir/fouladban https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://www.instagram.com/foouladban?igsh=dTR5ZTlld3c5Mzd3
-
Zahrs
شپدیس صبح توصف فروش گفتم اینجا بایدحمایت شه. وتاظهرصفش جمع شد. ببینم تاییدپرچم میده بره برایرشدخوب
-
ثشاهد یعنی اگه حقوقی دست به خرید نشه میشه صف 9759258 جمع کرد؟
-
Satrap537
وبصادر تا بیست برابر باید رشد کنه طی دو سال
-
Satrap537
وبصادر من واقعا متحیر هستم از این عقب ماندگی وبصادر و وتجارت
-
ناصر غضنفری
اهرم اپشن دل شیر میخواد سودهاش عالیه ولی باید تحمل پرتفوی منفی 60 50 % رو هم گاهی داشته باشی گاهی هم کلا یک معامله. داشتیم که صفر مطلق شده
-
Afsane A
اهرم اقای غضنفری ضملت 5031ندارید؟