وبصادر تا بیست برابر باید رشد کنه طی دو سال
-
رویال بورس
📌سرخطی های فردا ؛ #غشهداب #تادیکو #توسن #غبهار #غشوکو #ولملت #دجابر #ولراز #شساخت #هجرت #ددانا #زفجر 🗓1405/04/01 @Royalbourse_ir
-
مسافر زمان
گلدا جناب کیا موج میتونی ورود بزنی یک مقدار ریسک داره مدیریت سرمایه لحاظ شود منتها با کوچکترین اصلاح شاخص اینا هم اصلاح میکنن
-
شپدیس فردا کمی روی شپدیس فشار است ولی از ساعت 11 ورق برمیگرده
-
Satrap537
وسپهر واقعا سرمایم خوابیده اینجا چند میلیارد. بفروشم پس فرداش میشه مثل وخارزم
-
کاظمی
وبملت امروز حقوقی دیدید تمام سهامو درو کرد و از دست عجولان و ترسوها گرفت حالا بنشینید و نگاه کنید و افسوس بخورید
-
محمد حسینی
خکرمان وقتی کل مارکت شرکت 3 همت هست دلیلی ندارد 2 همت خرج خرید یک ملک از سهامدار عمده شود؟ این معامله فقط در جهت تامین نقدینگی سهامدار عمده هست و باید باطل شود اگر غیر این هست باید شفاف سازی انجام شود. اگر پولی در شرکت هست باید صرف سرمایه گذاری سوداور برای سهامدار شود. در حال حاضر سرمایه گذاری شرکت روی ملک بدترین نوع سرمایه گذاری برای سهامدار خرد هست
-
🇮🇷 بورسلند 🇮🇷
همانطور که اوایل بازار امروز، جاییکه قفل در صفوف سنگین فروش بودیم، عرض کردم؛ #امیدوار باشید و سهامدار… این بازار تازه جان گرفته است ✅🔥 اکنون هم عرض میکنم از فردا بازار سرمایه به مدار صعودی باز می گردد، مخصوصا فردا شاهد #صفوف_خرید سنگینی در بازار سرمایه خواهیم بود… 🔥 #پتروشیمی، #خودرویی ، #هلدینگی/ #تحریمی و #بانکی #بورسلند @bourselandgroup
-
به روایت نگاه
اهرم گفتیم که در سقف قیمت خبرهای بسیار شیرین منتشر میشه و تا حوالی کف بعدی ادامه دارد. وقتی کاهش قیمت به بیشترین حد درد می رسد سهامداری که تا اون موقع نفروخته بوده و با خبرهای شیرین قبلی سر می کرده به محض مشاهده ی بازار موازی که در حال زدن سقف هست از اهرم پیاده و سوار اون بازار به سقف رسیده میشه. از کفی به سقف دیگر. و اینگونه است که 2 تا 5 درصد افراد سود می کنند.
-
ثفارس فردا بهترین موقع برای میانگین کم کردنه…سهم از این پایین تر نمیره
-
💠 سامان تحلیل 💠
امار معاملات گواهی سپرده کالایی تاریخ 1 تیرماه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil