📌#بازار ‼️رصد تغییرات سهامداران درصدی نام اشنا ❖ ورود به لیست درصدی ها: ━━━━━━━ 🔸#ثعتما: خانم صفیه سعادتی؛ با خرید حدود 1.5 میلیون سهم 🔹#وامیر: اقای علی سیدعلیخانی؛ با خرید حدود 77 میلیون سهم ❖ خروج از لیست درصدی ها: ━━━━━━━ 🔸#سیلام: اقای علیرضا فراهانی؛ با فروش حدود 15 میلیون سهم 🔹#فاما: اقای اکبر علیزاد راد؛ با فروش حدود 770 میلیون سهم 🔸#غشوکو: اقای وحید قاضی مطلق؛ با فروش حدود 10 میلیون سهم 🔹#چدن: اقای عبدالمجید انصاری؛ با فروش حدود 210 میلیون سهم ❖ خریدهای شاخص: ━━━━━━━━━ 🔸#خکار: اقای احمد شریفی؛ خرید 67 میلیون سهم به ارزش 10 میلیارد تومان 🔹#غگیلا: خانم نیایش بالا زاده؛ خرید 3.9 میلیون سهم به ارزش 6.5 میلیارد تومان 🔸#دامون: اقای سیدجواد جمالی؛ خرید 2 میلیون سهم به ارزش 4 میلیارد تومان 🔹#غگیلا: خانم زهرا تنهایی؛ خرید 1.7 میلیون سهم به ارزش 3 میلیارد تومان 🔸#غگیلا: اقای حسن بالا زاده؛ خرید 1.5 میلیون سهم به ارزش 2.5 میلیارد تومان 🔹#بخاور: اقای احمد احمدی؛ خرید 4.4 میلیون سهم به ارزش 2.3 میلیارد تومان 🔸#فاخر: اقای مصطفی بیاتی؛ خرید 1 میلیون سهم به ارزش 2.3 میلیارد تومان 🔹#کترام : اقای امین همتی؛ خرید 8 میلیون سهم به ارزش 2.2 میلیارد تومان 🔸#دزاگرس: خانم مرضیه صلاح؛ خرید 1.3 میلیون سهم به ارزش 2 میلیارد تومان 🔹#مرقام: اقای حسین جعفری؛ خرید 2.1 میلیون سهم به ارزش 2 میلیارد تومان 🔸#کاما: اقای علی سیدعلیخانی؛ خرید 5.7 میلیون سهم به ارزش 1.7 میلیارد تومان 🔹#خبرنا: خانم مهری ملک پور؛ خرید 2.4 میلیون سهم به ارزش 1.6 میلیارد تومان 🔸#قصفها: اقای حسین رستمی؛ خرید 7.2 میلیون سهم به ارزش 1.2 میلیارد تومان 🔹#سدور: اقای فیروز منجیلی؛ خرید 600 هزار سهم به ارزش 1 میلیارد تومان 🔸#ثنور : اقای جلیل ضیایی؛ خرید 2 میلیون سهم به ارزش 1 میلیارد تومان 🔹#بموتو: خانم نسرین عطاران؛ خرید 3.6 میلیون سهم به ارزش 870 میلیون تومان 🔸#لازما : اقای محمدجعفر فرد حسینی؛ خرید 100 هزار سهم به ارزش 700 میلیون تومان 🔹#سبجنو: اقای سید مهدی راستی ثانی؛ خرید 120 هزار سهم به ارزش 500 میلیون تومان ❖ فروش های شاخص: ━━━━━━━━ 🔸#سباقر: اقای مصطفی بیاتی؛ فروش 3 میلیون سهم به ارزش 63 میلیارد تومان 🔹#فرابورس: اقای محمد شاهینی؛ فروش 5 میلیون سهم به ارزش 3 میلیارد تومان 🔸#کسعدی: خانم ازاده قاسمی؛ فروش 1.6 میلیون سهم به ارزش 1.8 میلیارد تومان 🔹#های وب: اقای سید ایمان میری؛ فروش 550 میلیون سهم به ارزش 1.7 میلیارد تومان 🔸#کفرا: اقای علی سیدعلیخانی؛ فروش 10 میلیون سهم به ارزش 1.6 میلیارد تومان •️رصدبازار 🔻دوشنبه 1 تیر 1405
-
تـبـادل نـظـر ڪـویـتـۍ
🟡 بازدهی صندوق های طلا از ابتدای جنگ تا امروز 🔻 عیار: 13%- 🔻 زر: 14%- 🔻 طلا: 15%- 🔻 نفیس: 15%- 🔻 ناب: 16%- 🔻 جام طلا: 19%- 🔻 رز ترنج: 20%- 🔻 طلای 18 عیار: 21%- 🔻 دلار: 3%- 📊 برخلاف تصور بسیاری از فعالان بازار، نه تنها صندوق های طلا، بلکه خود طلای 18 عیار نیز از ابتدای جنگ بازدهی منفی ثبت کرده اند. در این میان، دلار تنها 3 درصد افت داشته و عملکرد بهتری نسبت به بازار طلا از خود نشان داده است. ✍️ این امار نشان می دهد که در دوره های پرریسک، لزوماً طلا و صندوق های طلا بهترین پناهگاه سرمایه نیستند و رفتار نقدینگی می تواند مسیرهای متفاوتی را انتخاب کند.
-
شپنا وبملت شپنا خراسان فملی ساوه سهم با خیال راحت بخر عشق کن
-
خرینگ این سهم چرا رشد نمیکنه eps خوب، تکنیکال خوب.
-
ثشرق فعلا روند نزولیه و هرروز منفی 3 خیلی بعیده افزایش سرمایه بخاد جبران ضررهای ملت باشه صادق باشیم✋️✋️✋️
-
پذیره نویسیها
مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی برای «تکیمیا» صادر شد💎 شرکت تامین سرمایه کیمیا از موافقت سازمان بورس با تاسیس صندوق سرمایه گذاری «در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی» خبر داد. پ ن: این همون صندوق ارزیه که قبلا خدمتتون گفته بودیم؛ با مشارکت بانک ملی، ملی مس و تکیمیا انجام میشه…اعلامیه پذیره نویسی و شرایطش به محض اینکه بیاد خدمتتون اطلاع رسانی می کنیم #به_اشتراک_بذاریم ⚜@pazerahnavesi
-
عیار برای مفبد،صندوق اهرمی توان و صندوق طلا فرقی نداره،هدفش گرفتن نوسان و کارمزد از حقیقی هست
-
خبر نامه روابط عمومی
🔶 الومینای ایران (الومینا) سهامدارانش را به مجمع فراخواند/ 11 تیرماه زمان برگزاری مجمع https://jahaneghtesad.com//بخش-صنعت-معدن-25/188033-الومینای-ایران-الومینا-سهامدارانش-را-به-مجمع-فراخواند-تیرماه-زمان-برگزاری-مجمع روابط عمومی شرکت الومینای ایران
-
ابراهیم .
کباده کباده کف کف قیمت ،از فردا صف خرید
-
78
فملی #فملی روند مطالبات فملی میانگین مطالبات شرکت طی 9 فصل گذشته 79114 میلیارد تومان است مطالبات شرکت 138699 میلیارد تومان است که نسبت به میانگین رشد 75 درصدی و نسبت به فصل گذشته رشد 33 درصدی داشته است 1 تیر 05
-
محمد علی محمدی
فزر درود این تحلیل رو میزارم امیدوارم بتونید برای نگه داری ، خرید و فروش سهم کمکتون کنه. ارزش بازار فزر در حال حاضر 69 همت هست . براورد سودسازی عملیاتی شرکت از نظر بنده 15 همت هست . براورد سودسازی عملیاتی شرکت که خوده شرکت در گزارش ارایه شده پیش بینی کرده 20 همت هست . نتیجه گیری شما سهام شرکتی رو ملاحظه میکنید با P/E f بین 3.5 تا 4.5 P/E در این محدوده بسیار ارزندست و با این ارزش بازار جزو تاپ ترین و رشدی ترین سهام های بازار میتواند باشد و اصلا گران معامله نمیشود. نکات قابل توجه : 1-شرکت میتواند سود غیر عملیاتی هنگفتی از بورسی کردن تخت سلیمان داشته باشد در حال حاضر بازار این مسیله را قیمت گذاری نکرده است و این یک برگ برنده است . 2-رفتار معامله گران این سهم همانند معامله گران صندوق های طلا میباشد (این رفتار اشتباه است ) در نتیجه به نوسانات توجهی نکنید (میتواند فرصت خرید باشد) 3-اگر در 6 ماهه دوم سال قیمت طلا 18 عیار را زیر 15 میلیون میبینید فروش این سهم در دستور کار باشد . 4-اگر در 6 ماه دوم سال قیمت طلا 18 عیار را بین 15 تا 18 میلیون میبینید خرید این سهم میتواند پا به پای طلا به شما بازدهی دهد . 5- اگر در 6 ماه دوم سال قیمت طلا 18 عیار بالای 18 میلیون میبینید خرید این سهم میتواند بازدهی بالاتر از طلا به شما بدهد . 6-از نوسان گیری در این سهم پرهیز کنید (صندوق های طلا گزینه بهتری هستند . 7-در نظر داشته باشید شرکت ممکن است امسال درصد تقسیم سود را کاهش دهد. امیدوارم کمکی بهتون کرده باشد :)