سخزر من 1.220.000 سهم دارم خداییش یکی از منظم ترین شرکت هاست همیشه جز اولین شرکت هاست که گزارش ماهانه میده سودش هم که سه ماه پس از پایان سال مالی واریز شده بقیه شرکت ها اکثرا 8 یا 9 ماه بعد واریز میکنن
-
تـبـادل نـظـر ڪـویـتـۍ
🟡 بازدهی صندوق های طلا از ابتدای جنگ تا امروز 🔻 عیار: 13%- 🔻 زر: 14%- 🔻 طلا: 15%- 🔻 نفیس: 15%- 🔻 ناب: 16%- 🔻 جام طلا: 19%- 🔻 رز ترنج: 20%- 🔻 طلای 18 عیار: 21%- 🔻 دلار: 3%- 📊 برخلاف تصور بسیاری از فعالان بازار، نه تنها صندوق های طلا، بلکه خود طلای 18 عیار نیز از ابتدای جنگ بازدهی منفی ثبت کرده اند. در این میان، دلار تنها 3 درصد افت داشته و عملکرد بهتری نسبت به بازار طلا از خود نشان داده است. ✍️ این امار نشان می دهد که در دوره های پرریسک، لزوماً طلا و صندوق های طلا بهترین پناهگاه سرمایه نیستند و رفتار نقدینگی می تواند مسیرهای متفاوتی را انتخاب کند.
-
شپنا وبملت شپنا خراسان فملی ساوه سهم با خیال راحت بخر عشق کن
-
خرینگ این سهم چرا رشد نمیکنه eps خوب، تکنیکال خوب.
-
ثشرق فعلا روند نزولیه و هرروز منفی 3 خیلی بعیده افزایش سرمایه بخاد جبران ضررهای ملت باشه صادق باشیم✋️✋️✋️
-
پذیره نویسیها
مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی برای «تکیمیا» صادر شد💎 شرکت تامین سرمایه کیمیا از موافقت سازمان بورس با تاسیس صندوق سرمایه گذاری «در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی» خبر داد. پ ن: این همون صندوق ارزیه که قبلا خدمتتون گفته بودیم؛ با مشارکت بانک ملی، ملی مس و تکیمیا انجام میشه…اعلامیه پذیره نویسی و شرایطش به محض اینکه بیاد خدمتتون اطلاع رسانی می کنیم #به_اشتراک_بذاریم ⚜@pazerahnavesi
-
عیار برای مفبد،صندوق اهرمی توان و صندوق طلا فرقی نداره،هدفش گرفتن نوسان و کارمزد از حقیقی هست
-
خبر نامه روابط عمومی
🔶 الومینای ایران (الومینا) سهامدارانش را به مجمع فراخواند/ 11 تیرماه زمان برگزاری مجمع https://jahaneghtesad.com//بخش-صنعت-معدن-25/188033-الومینای-ایران-الومینا-سهامدارانش-را-به-مجمع-فراخواند-تیرماه-زمان-برگزاری-مجمع روابط عمومی شرکت الومینای ایران
-
ابراهیم .
کباده کباده کف کف قیمت ،از فردا صف خرید
-
78
فملی #فملی روند مطالبات فملی میانگین مطالبات شرکت طی 9 فصل گذشته 79114 میلیارد تومان است مطالبات شرکت 138699 میلیارد تومان است که نسبت به میانگین رشد 75 درصدی و نسبت به فصل گذشته رشد 33 درصدی داشته است 1 تیر 05
-
محمد علی محمدی
فزر درود این تحلیل رو میزارم امیدوارم بتونید برای نگه داری ، خرید و فروش سهم کمکتون کنه. ارزش بازار فزر در حال حاضر 69 همت هست . براورد سودسازی عملیاتی شرکت از نظر بنده 15 همت هست . براورد سودسازی عملیاتی شرکت که خوده شرکت در گزارش ارایه شده پیش بینی کرده 20 همت هست . نتیجه گیری شما سهام شرکتی رو ملاحظه میکنید با P/E f بین 3.5 تا 4.5 P/E در این محدوده بسیار ارزندست و با این ارزش بازار جزو تاپ ترین و رشدی ترین سهام های بازار میتواند باشد و اصلا گران معامله نمیشود. نکات قابل توجه : 1-شرکت میتواند سود غیر عملیاتی هنگفتی از بورسی کردن تخت سلیمان داشته باشد در حال حاضر بازار این مسیله را قیمت گذاری نکرده است و این یک برگ برنده است . 2-رفتار معامله گران این سهم همانند معامله گران صندوق های طلا میباشد (این رفتار اشتباه است ) در نتیجه به نوسانات توجهی نکنید (میتواند فرصت خرید باشد) 3-اگر در 6 ماهه دوم سال قیمت طلا 18 عیار را زیر 15 میلیون میبینید فروش این سهم در دستور کار باشد . 4-اگر در 6 ماه دوم سال قیمت طلا 18 عیار را بین 15 تا 18 میلیون میبینید خرید این سهم میتواند پا به پای طلا به شما بازدهی دهد . 5- اگر در 6 ماه دوم سال قیمت طلا 18 عیار بالای 18 میلیون میبینید خرید این سهم میتواند بازدهی بالاتر از طلا به شما بدهد . 6-از نوسان گیری در این سهم پرهیز کنید (صندوق های طلا گزینه بهتری هستند . 7-در نظر داشته باشید شرکت ممکن است امسال درصد تقسیم سود را کاهش دهد. امیدوارم کمکی بهتون کرده باشد :)