جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| vv224466
۱۵:۲۵:۵۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

سخزر من 1.220.000 سهم دارم خداییش یکی از منظم ترین شرکت هاست همیشه جز اولین شرکت هاست که گزارش ماهانه میده سودش هم که سه ماه پس از پایان سال مالی واریز شده بقیه شرکت ها اکثرا 8 یا 9 ماه بعد واریز میکنن

لیست اخبار