اهرم از ابتدای خرداد تا کنون شاخص هم وزن حدود 40 درصد رشد کرده. بله اصلا چیزی نیست نسبت به رکود چند سال گذشته و تورم و…، اما اصلاح(Correction) نشان دهنده سلامت یک روند است و امیدوار باشیم با اخبار مثبت این روزها این اصلاح انجام بشه که برای بازار و معامله گران مفید میتونه باشه.6
-
تـبـادل نـظـر ڪـویـتـۍ
🟡 بازدهی صندوق های طلا از ابتدای جنگ تا امروز 🔻 عیار: 13%- 🔻 زر: 14%- 🔻 طلا: 15%- 🔻 نفیس: 15%- 🔻 ناب: 16%- 🔻 جام طلا: 19%- 🔻 رز ترنج: 20%- 🔻 طلای 18 عیار: 21%- 🔻 دلار: 3%- 📊 برخلاف تصور بسیاری از فعالان بازار، نه تنها صندوق های طلا، بلکه خود طلای 18 عیار نیز از ابتدای جنگ بازدهی منفی ثبت کرده اند. در این میان، دلار تنها 3 درصد افت داشته و عملکرد بهتری نسبت به بازار طلا از خود نشان داده است. ✍️ این امار نشان می دهد که در دوره های پرریسک، لزوماً طلا و صندوق های طلا بهترین پناهگاه سرمایه نیستند و رفتار نقدینگی می تواند مسیرهای متفاوتی را انتخاب کند.
-
شپنا وبملت شپنا خراسان فملی ساوه سهم با خیال راحت بخر عشق کن
-
خرینگ این سهم چرا رشد نمیکنه eps خوب، تکنیکال خوب.
-
ثشرق فعلا روند نزولیه و هرروز منفی 3 خیلی بعیده افزایش سرمایه بخاد جبران ضررهای ملت باشه صادق باشیم✋️✋️✋️
-
پذیره نویسیها
مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی برای «تکیمیا» صادر شد💎 شرکت تامین سرمایه کیمیا از موافقت سازمان بورس با تاسیس صندوق سرمایه گذاری «در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی» خبر داد. پ ن: این همون صندوق ارزیه که قبلا خدمتتون گفته بودیم؛ با مشارکت بانک ملی، ملی مس و تکیمیا انجام میشه…اعلامیه پذیره نویسی و شرایطش به محض اینکه بیاد خدمتتون اطلاع رسانی می کنیم #به_اشتراک_بذاریم ⚜@pazerahnavesi
-
عیار برای مفبد،صندوق اهرمی توان و صندوق طلا فرقی نداره،هدفش گرفتن نوسان و کارمزد از حقیقی هست
-
خبر نامه روابط عمومی
🔶 الومینای ایران (الومینا) سهامدارانش را به مجمع فراخواند/ 11 تیرماه زمان برگزاری مجمع https://jahaneghtesad.com//بخش-صنعت-معدن-25/188033-الومینای-ایران-الومینا-سهامدارانش-را-به-مجمع-فراخواند-تیرماه-زمان-برگزاری-مجمع روابط عمومی شرکت الومینای ایران
-
ابراهیم .
کباده کباده کف کف قیمت ،از فردا صف خرید
-
78
فملی #فملی روند مطالبات فملی میانگین مطالبات شرکت طی 9 فصل گذشته 79114 میلیارد تومان است مطالبات شرکت 138699 میلیارد تومان است که نسبت به میانگین رشد 75 درصدی و نسبت به فصل گذشته رشد 33 درصدی داشته است 1 تیر 05
-
محمد علی محمدی
فزر درود این تحلیل رو میزارم امیدوارم بتونید برای نگه داری ، خرید و فروش سهم کمکتون کنه. ارزش بازار فزر در حال حاضر 69 همت هست . براورد سودسازی عملیاتی شرکت از نظر بنده 15 همت هست . براورد سودسازی عملیاتی شرکت که خوده شرکت در گزارش ارایه شده پیش بینی کرده 20 همت هست . نتیجه گیری شما سهام شرکتی رو ملاحظه میکنید با P/E f بین 3.5 تا 4.5 P/E در این محدوده بسیار ارزندست و با این ارزش بازار جزو تاپ ترین و رشدی ترین سهام های بازار میتواند باشد و اصلا گران معامله نمیشود. نکات قابل توجه : 1-شرکت میتواند سود غیر عملیاتی هنگفتی از بورسی کردن تخت سلیمان داشته باشد در حال حاضر بازار این مسیله را قیمت گذاری نکرده است و این یک برگ برنده است . 2-رفتار معامله گران این سهم همانند معامله گران صندوق های طلا میباشد (این رفتار اشتباه است ) در نتیجه به نوسانات توجهی نکنید (میتواند فرصت خرید باشد) 3-اگر در 6 ماهه دوم سال قیمت طلا 18 عیار را زیر 15 میلیون میبینید فروش این سهم در دستور کار باشد . 4-اگر در 6 ماه دوم سال قیمت طلا 18 عیار را بین 15 تا 18 میلیون میبینید خرید این سهم میتواند پا به پای طلا به شما بازدهی دهد . 5- اگر در 6 ماه دوم سال قیمت طلا 18 عیار بالای 18 میلیون میبینید خرید این سهم میتواند بازدهی بالاتر از طلا به شما بدهد . 6-از نوسان گیری در این سهم پرهیز کنید (صندوق های طلا گزینه بهتری هستند . 7-در نظر داشته باشید شرکت ممکن است امسال درصد تقسیم سود را کاهش دهد. امیدوارم کمکی بهتون کرده باشد :)