جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
پیمان | peyman9083
۱۵:۱۲:۳۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

وسدید با پول مازاد در بورس بودم و ضرر دادم و مقداری هر سری سود بردیم هر چند در این بازار از بازاهای موازی 1000 درصد حداقل نسبت به دوستانم جا ماندم ولی نیاز مالی نبود به لطف خدای عزیز اما خدای مهربان امید سهامداران پول لازم به توست در این سهم وسدید، متضررین را کمک عنایت فرما.

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار