☑️ اخرین وضعیت اهرمی ها ❓بالاترین اهرم در کدام صندوق است؟ ❓بدترین اهرمی کدام است؟ ❓بیشترین حباب در کدام اهرمی است؟ ❓کدام اهرمی اینده بهتری دارد؟
-
Fundatechnicals
🚢 در بازار امروز در بین انواع صندوق ها, صندوقی در محدوده 3+% نمیبینید به جز #ناوگان تا به این لحظه از بازار امروز, صندوق بخشی حمل و نقل ناوگان در محدوده 3+% قرار دارد. این صندوق بخشی که به تازگی از صندوق سهامی صدورابطالی به قابل معامله تغییر هویت داده توانسته در بازار امروز که اکثر صندوق های منفی هستند, خودش را در محدوده مثبت 3 نگه دارد. این صندوق هنوز گزارش صندوقش را در کدال منتشر نکرده اما احتمالا چندین سهم معروف از این صنعت مثل حکشتی که دیروز با مثبت 15% بازگشایی شد و یا دیگر حمل و نقلی ها مثل حتاید حسینا و… که امروز مثبت هستند را در سبد خود دارد. @Fundbase_ir | فاندبیس مرجع صندوق های سرمایه گذاری http://t.me/fundbase_ir http://t.me/Fundbase_ir http://t.me/Fundbase_ir
-
Fundatechnicals
✅ پاسخ به پرسش های ارسالی دوستان سلام عرض ادب یک سوال از حضورتان دارم با مبلغ پنچ میلیون تومان ماهیانه برای بازنشستگی چه پیشنهادی دارید با افق پانزده ساله متشکرم ازتون هر چقدر یک صندوق در چینش سبد دستش بازتر باشه و امکان چرخش بیشتر بین کلاس های مختلف دارایی رو داشته باشه، برای سرمایه گذاری بلندمدت جذاب تر به نظر می رسه؛ 🟩به عبارت فنی تر، هر چقدر سقف خرید سهام + طلا + درامد ثابت برای صندوق ها بیشتر باشه، سبدگردانی فعال تری رو انتظار داریم؛ در حال حاضر بر روی کاغذ، فراصندوق ها جذاب ترین صندوق های مارکت برای هولد بلندمدت محسوب می شن (چون سقف بالاتری برای خرید طلا و درامد ثابت دارن و در نتیجه سبدگردان دستش برای ورود و خروج در کف ها و سقف های سهام و طلا بازتره)؛ 🟥با این حال تجربه دو سال اخیر به روشنی ثابت کرده صرف کاهش محدودیت برای سبدگردان، منجر به کسب بازدهی بالاتر از میانگین بازارها نمی شه؛ در نتیجه کیفیت سبدگردانی هم اهمیت بالایی پیدا می کنه؛ همونطور که در تصویر هم مشاهده می کنید، صندوق بازنشستگی مفید با اینکه روی کاغذ قابلیت کمتری برای چرخش بین بازارها داره، اما موفق شده در دو سال اخیر از تمامی فراصندوق ها بازدهی بهتری رو خلق کنه؛ ◀️در نتیجه تا زمانی که به یک فراصندوق باکیفیت در بازار دسترسی نداریم، بهتره ترکیبی از صندوق های باکیفیت رو در سبد داشته باشیم و مطابق استراتژی های استاندارد هولد داینامیک، بصورت منظم سبدگردانی فعال داشته باشیم؛ ◀️برای سطح ریسک متوسط به دید سرمایه گذاری 15 ساله با محوریت بازار سهام می شه این 5 صندوق رو پیشنهاد داد که به طور مساوی خریداری شده و هر ماه یکبار ریبلنس انجام بشه؛ 🟠دو صندوق سهامی کلاسیک (مثه اگاس و اطلس) 🟠یک فراصندوق (مثه تمشک) 🟠یک صندوق مختلط (مثه هیبرید) 🟠یک صندوق طلا (مثه کهربا) ◀️توجه: بهتره اگه قصد چینش سبد با این استراتژی رو دارید، خریدها بصورت پله ای انجام بشه؛ در صورتیکه حباب هر صندوق هم بصورت غیرمتعارف بالا رفت، موقتاً به صندوق های کم حباب سوییچ خواهیم کرد؛ ◀️برای دوستانی هم که قصد سبدگردانی فعال تر و کسب بازدهی بالاتر دارن، هولد داینامیک به روش PCMR پیشنهاد می شه (توضیحات تکمیلی در این خصوص: مطالعه کنید). ☁️ پرسش های خودتون رو از اینجا ارسال کنید. 1405/04/01 ➗➗➗➗ ✅ @ETFPlus https://t.me/etfplus/1903 https://t....
-
روزنامه اطلس اقتصاد
❇ جهش سرمایه گذاری های همراه اول و سود تکیه بر خدمات نسل پنجم 🔹 مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ارتباطات سیار ایران با حضور حداکثری سهام داران برگزار شد و توزیع سود نقدی 810 ریالی به ازای هر سهم را به تصویب رساند. این اپراتور با پوشش 52 میلیون مشترک و اتصال بیش از 5 میلیون کاربر به شبکه نسل پنجم (5G)، سود شرکت اصلی را به بیش از… 🔗 ادامه ی مطلب… 🌐 @atlaseqtesad https://atlaseqtesad.ir/108345/جهش-سرمایهگذاریهای-همراه-اول-و-سود.html
-
📊 فــانـــد بورس 📈
🔺مقایسه بازدهی صندوقی های درامد ثابت در این بین فیروزا با 8.61 درصد بازده سه ماهه در صدر جدول بهترین ها در بین 10 صندوق بزرگ درامد ثابت قرار دارد. برخلاف گذشته، اختلاف بازدهی بیشتر شده است به طوریکه با فرض ادامه رویه فعلی اختلاف بازدهی فیروزا با صندوق رتبه دهم به سالانه دو درصد میرسد! ➖➖➖➖➖➖➖➖ 📈 @FUNDBOURS 📊
-
والبر 150تومن ارزش خرید داردمیرسه کمی صبر
-
بیژن دانش
ثشرق به نماد فمراد نگاهی بیندازید. زیان ده هست و پس از تجدید ارزیابی و باز شدن همه روزه صف خرید 50 میلیونی داره، نه اموالی و نه تولید خوبی ، قیمت سهم که افزایش میده رقیق میشه و اگر از کف حرکت کرده باشه ، سیر صعودی خوبی خواهد داشت. نمادهای سرمایه گذاری املاک چنین هستند.
-
فملی 7هزار میلیارد تومن از بورس خارج شد
-
شپنا درود از امروز منتظر گزارش فروش ماهانه خرداد شپنا وشبندر هستیم
-
اقتصاد با سهم آشنا
📆 امار معاملات فرابورس در روزی که گذشت (اول تیرماه 1405) ✅ خرید و فروش 10 میلیارد برگه سهم در اولین روز تابستان 📌بازارهای فرابورس در روزی که گذشت شاهد جا به جایی نزدیک به 24 میلیارد برگه انواع دارایی مالی بودند که بالغ بر 10 میلیارد ان متعلق به برگه های سهام بود. ⭕️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در معاملات دوشنبه اول تیرماه، بازارهای فرابورس شاهد داد و ستد بیش از 23.9 میلیارد برگه دارایی مالی بودند که ارزش این مبادلات بالغ بر 372 هزارمیلیارد تومان بود و در 505 هزار نوبت معاملاتی به ثبت رسید. نگاهی به ارزش معاملات به تفکیک ابزار نشان می دهد طی روزی که گذشت بیشتر از 10 میلیارد برگه سهم به ارزش بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان توسط سرمایه گذاران خرید و فروش شد. همچنین امروز 12 میلیارد واحد صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله به ارزش حدود 26 هزار میلیارد تومان توسط سرمایه گذاران مورد داد و ستد قرار گرفت. گفتنی است طی روزی که گذشت 65 میلیون اوراق مالی اسلامی نیز به ارزش 5 هزار و 300 میلیارد تومان دست به دست شدند. در بازار باز بانک مرکزی نیز داد و ستد 3.9 میلیارد ورقه به ارزش 335 هزار میلیارد تومان به ثبت رسید. در پایان بازار روز جاری ایفکس فرابورس 557 واحد منفی شد و در سطح 38 هزار و 215 واحد قرار گرفت. شاخص قیمت نیز 111 واحد و شاخص کل هم وزن 2592 واحد افت را تجربه کردند. ☸️نمادهای مارون، اریا، اریان، فزر، نیشکر، ومپنا و شرانل بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل داشتند. ☸️صدرنشینی بازار نیز با بیشترین افزایش قیمت متعلق به نمادهای فزرین، فگستر، هجرت، نوین، دتوزیع، خیمن و فتوسا بود. در مقابل نمادهای شپاس، شگویا، ثالوند، مدیریت، کمرجان، فزر و تماوند بیشترین کاهش قیمت ها را داشتند. در پایان بازار امروز نمادهای پاریز، نیروترانسفو، کولان، زهلال، ذرت و کوچین در جدول نمادهای پرتراکنش قرار گرفتند. فرابورس گزارش روزانه بازار امار معاملات ------------ 📈 بورس ایران 📊بازارهای جهانی 🌐اخبار تحلیلی بازار ✅کانال خبری تحلیلی هلدینگ اشنا - شعبه رشت 🆔 @Ashenaholding_rasht
-
شپنا تموچین سلام از سهام پتروشیمی اریا نوری شگویا کدومش خوبه؟