جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| fayedeh
۱۳:۵۹:۴۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

ثفارس خب نکته اموزشی و امیدوار کننده.فارغ از شیطنت بازیگر که حجمی امروز نزد تا ترس بندازه باید عرض کنم که اگر ema400 روزه روی چارت بندازین در تایم هفتگی با هر بار برخورد نماد رشد کرده.این مویینگ بخصوص درتایم هفتگی سد حمایتی محکمیه.بنابراین بنده بنظرم ته این بازی 3درصده دیگه هست.خب اگر فردا صف خرید شد به هیچ عنوان سهم رو نفروشید چون در همون تایم هفتگی واگرایی خوبی داره که نوید یه رشد خوب رو میده.یا علی

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار