وبملت ؟؟چی شده که میگید افشا الف
-
پول هوشمندصندوق طلا
🔴#مثقال هفتمین #فروش_حقیقی در قیمت 128,122 ( 0.4% ) ساعت: 14:46 15نفر هر کد میانگین 214 میلیون تومان مجموعا 3,206میلیون تومان قدرت خریدار: 0.3 م.سی روز: 0.6 | سرانه حقیقی: 63 م.سی روز: 17 قیمت پایانی 128,135 ( 0.41% ) @fundSmartMoney2 1405/04/01
-
صندوق های طلای بورس ایران
━━━━━━━━✦━━━━━━━━ 🗓 تاریخ : 05/04/01 🕰 ساعت : 15:31:06 ━━━━━━━━✦━━━━━━━━ #طلا 🌎 انس طلا = 4,206 🟡 گرم 18 عیار زنده = 16,033,100 🟡 گرم 18 عیار بیشترین = 16,160,000 🟡 گرم 18 عیار کمترین = 15,992,700 🟡 گرم 24 عیار زنده = 21,377,200 🟡 گرم 24 عیار بیشترین = 21,546,500 🟡 گرم 24 عیار کمترین = 21,323,300 🟡 طلای دست دوم = 15,819,276 ━━━━━━━━✦━━━━━━━━ #سکه 🌕 سکه امامی = 164,010,000 🌕 سکه بهار ازادی = 158,210,000 🔶 نیم سکه = 85,420,000 🔸 ربع سکه = 48,740,000 🔸 سکه گرمی = 25,200,000 ━━━━━━━━✦━━━━━━━━ #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
خرید گروهی سهم ( حمایت از سهم )
#فیلتر 📆 دوشنبه 01/تیر/1405 #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 1👇👇👇 #شپلی #بورس #خمهر #وخاور #غدیس #تاپکیش #نطرین #کسرا #دکیمی #غگرجی #غبهار #کاسپین #اسیا #حریل #ثنام #انرژی #ثنظام #خودکفا #خکار #کیمیاتک #فایرا #ثغرب #سیتا #ثاخت #ساینا #غپونه #قشرین #کنور #ولکار #گکوثر #بگیلان #شستا #دامین #فنوال #هرمز #مدیریت #دشیمی #بترانس #کزغال #وکبهمن #وکادو #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 2👇👇👇 #فصبا #فافزا #بگیلان #مدیریت #وتوشه #مهر #فبستم #فیلتر سنگینترین کد به کدها 👇👇👇 #غشوکو #فزرین #دارو #فتوسا #دزهراوی #شفن #تفارس #ناما #دجابر #زفجر #توسن #دقاضی #رمپنا #وایرا #حیات #فمراد #شغدیر #درازک #شساخت #تادیکو #غشهداب #ونفت #خودکفا #حکشتی #ددانا #نخریس #بکهنوج #ثعمرا #وتوشه #سنوین #کقزوی #فیلتر بلوکی ها 👇👇👇 #لازما #رتاپ #گنگین #کیمیاتک #وپست #تاپیکو #کخاک #لوتوس #شاملا #فیلتر سنگینترین خریدهای گروهی 👇👇👇 #غشوکو #هجرت #کیمیا #فزرین #سخواف #نوین #شراز #بنیرو #فتوسا #حبندر #ولملت #شفن #فنر #ناما #وپسا #زفجر #وشمال #زهلال #رمپنا #فمراد #غبهار #شغدیر #ولنوین #انرژی #درازک #ختور #شساخت #ونفت #پاریز #ثتران #کمینا #چفیبر #فیلتر سرخط خرید فردا 👇👇👇 #زهلال #ذرت #وفیرزه #تادیکو #فیلتر جامع هوشمند 👇👇👇 #فتوسا #تاپکیش #ناما #ونفت #پاریز #جم_پیلن #شپلی ┈┈••••✾•🌱🌸🌱•✾•••┈┈ Join us 🔜 @IMEXChannel
-
آقای اقتصاد | MrEconomy
فقط یک ثبت نام تا PS5 بین 1000 نفر اولی که در سامانه کیان تریدر ثبت نام کنند، یک دستگاه PS5 قرعه کشی می شه! با «کیان تریدر» دریافت اعتبار برخط، ابزارهای پیشرفته تحلیل و نمایش دقیق پرتفوی در دسترس شماست تا مسلط و بدون پیچیدگی تصمیم بگیرید. ثبت نام: 🔗 kian.trade/kt #کیان_تریدر #کارگزاری_کیان https://jryn.me/RadAop
-
بتا سهم
#بیوتیک جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 08:00 روز چهار شنبه مورخ 1405/04/17 در استان تهران ،شهر تهران به ادرس شرکت کارخانجات داروپخش سهامی ( عام) واقع در کیلومتر 18 اتوبان تهران - کرج ، خیابان داروپخش برگزار میگردد
-
CanyMes
🔸در ایین نواختن زنگ معاملات بورس در تابستان 1405؛ * 🔰شرکت ملی مس مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی دریافت کرد 🔸موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی به شرکت ملی مس اعطا شد* 🔻شرکت ملی صنایع مس ایران موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درامد ثابت ارزی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد؛ صندوقی که با مشارکت بانک ملی ایران و شرکت تامین سرمایه کیمیا، با هدف توسعه ابزارهای نوین تامین مالی و جذب منابع ارزی برای پروژه های صادرات محور راه اندازی می شود. 🔹 این موافقت نامه در ایین اعطای موافقت اصولی نخستین صندوق های سرمایه گذاری در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی و نواختن زنگ معاملات بورس در تابستان 1405، با حضور محمدرضا عارف معاون اول رییس جمهور، سیدعلی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی، حجت اله صیدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، سیدمصطفی فیض مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از مدیران ارشد بازار سرمایه، به شرکت ملی مس اعطا شد. ◀️ ادامه خبر در مس پرس: https://mespress.ir/x6Rd @mespress_ir
-
ابراهیم
شاملا فروش خرداد 2232میلیارد. رکورد فروش شکسته شد خوش به حال فروشنده ها. عالی تر از این نمیشد. تو این چند روز حقوقی حسابی سهم جمع کرد
-
Hamid Albo
وسپه احیانا اگر وسپه مثبت شد قیمت 5720 را خوب بخاطر بسپارید. در این قیمت حقوقی ابشاری می فروشد و سهم را دوباره به 5000 ریال می رساند
-
کانال تحلیلی آتی بورس
2ساعت بعد از این پیام #سباقر 22190 تومان صف خرید - #سرود 1428 صف خرید! یعنی 6% بالاتر در مثبت های شنبه هفته اینده صف خرید تشکیل شد!🔥🔥🔥 #سقاین هم دیروز بسته بود منفی و اصلاح نداشت . اونم فردا جمع و جور میشه احتمال زیاد . واقعا سهام ارزنده تو بازار زیاده ولی باید دقت هم داشت سهم گران را بخاطر جوی که تو بازار هست نخریم. در انتخاب سهم حتما دقت لازم رو داشته باشید
-
stock & options
«اثر توقف پالایشگاه های پارس جنوبی بر سبد خوراک پتروشیمی ها» 🔹میدان پارس جنوبی علاوه بر گاز طبیعی، تامین کننده محصولات باارزشی مانند اتان، میعانات گازی و گاز مایع است که برخی به عنوان خوراک به پتروشیمی ها می روند. به عنوان مثال، گاز غنی خروجی از پالایشگاه چهارم به پتروشیمی بوشهر منتقل می شود. 🔹در جریان حملات 27 اسفند 1404، تاسیسات پالایشگاه های سوم، چهارم، پنجم و ششم اسیب دیدند. این چهار مجتمع، مجموعاً 36 درصد از ظرفیت تولید میعانات گازی، 42 درصد از ظرفیت تولید گاز مایع (LPG) و 34 درصد از ظرفیت تولید اتان در میدان پارس جنوبی را در اختیار دارند. 🔹خروج این حجم از ظرفیت پالایشی، تامین مواد اولیه پتروشیمی های وابسته را مختل می کند؛ به طوری که با توقف فعالیت پالایشگاه چهارم، تداوم تولید در پتروشیمی بوشهر با چالش مواجه شده است. در این شرایط، بهره گیری از ظرفیت خالی و در دسترس سایر پالایشگاه های فعال در منطقه، کاربردی ترین راهکار کوتاه مدت برای جبران افت تولید و حفظ پایداری جریان خوراک ارزیابی می شود. 🔸اطلاعات بیشتر را در این یادداشت مطالعه کنید. VCMStudy.ir @sstock_options