🔸در ایین نواختن زنگ معاملات بورس در تابستان 1405؛ * 🔰شرکت ملی مس مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی دریافت کرد 🔸موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی به شرکت ملی مس اعطا شد* 🔻شرکت ملی صنایع مس ایران موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درامد ثابت ارزی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد؛ صندوقی که با مشارکت بانک ملی ایران و شرکت تامین سرمایه کیمیا، با هدف توسعه ابزارهای نوین تامین مالی و جذب منابع ارزی برای پروژه های صادرات محور راه اندازی می شود. 🔹 این موافقت نامه در ایین اعطای موافقت اصولی نخستین صندوق های سرمایه گذاری در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی و نواختن زنگ معاملات بورس در تابستان 1405، با حضور محمدرضا عارف معاون اول رییس جمهور، سیدعلی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی، حجت اله صیدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، سیدمصطفی فیض مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از مدیران ارشد بازار سرمایه، به شرکت ملی مس اعطا شد. ◀️ ادامه خبر در مس پرس: https://mespress.ir/x6Rd @mespress_ir
-
وسپه سلام و وقت بخیر. کسی میدونه حق تقدم ها کی به نماد اصلی اضافه میشه؟ نکنه تا بخواد مثبت بشه، حق تقدم ها اضافه بشن و فشار فروش باشه و دوباره بیشتر از این ضرر کنیم.
-
کچاد دیروز فروختم فارس خریدم 6درصد تو سودم راحت شدم از این مزخرف
-
امیرعلی محقق
#جم_پیلن چارت هفتگی سهم ارزشمند و بنیادی جم پیلن: نزیدک حمایت و اواخر اصلاح است و بزودی روند مجددا صعودی خواهد شد.
-
سخزر خدا به #سخزر و کارکنانش خیر و برکت بده… بانک ملت واریز شد… 💐🌺💐🌺💐🌺💐🙏
-
بورس۲۴ | Bourse24
فروش «غمهرا» در نخستین فصل چهار برابر شد به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت گروه تولیدی مهرام که با نماد «غمهرا» در بازار سرمایه ایران فعالیت دارد.این شرکت در گروه محصولات غذایی طبقه بندی می شود. غمهرا هم اکنون گزارش خرداد ماه خود را بر سایت کدال منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358295
-
کگل دیروز فروختم فارس خریدم 6درصد تو سودم الان از این مزخرف راحت شدم
-
SBS67
#ثشاهد تا دیر نشده سرچ کن Lepars55 بیا ببین سهمتو کجا داری چوب حراج میزنی بهش
-
کانال اتاق فکر نخبگان بورس
شتاب (D) از صندوق های اهرمی با حباب منفی قابل توجه در نظر داشته باشید ایندکس پایین روند کلی رو نشون میده و ایندکس وسط روند نوسانی و کوتاه مدتی تر که در هر دو مورد شرایط صعود برقرار هست کماکان! فلذا به نظر میرسه عرضه ها در قالب پولبک به مقاومت شکسته شده قابل بررسی باشه؛ همچنین تا زمانی که تاییدیه ها نقض نشده، میشه روند صعودی نماد رو با ارتقای حد زیان و پایبندی به سیستم، دنبال کرد… هرگز توصیه به خرید و یا فروش نیست… #صرفا_نظر_شخصی @shakhesesabz 1405/04/01
-
محمد صالحی
بازم میتونید #عیار رو با نهال و سافرون مقایسه کنید امروز. زعفرون مثبت5 و طلا منفی 1 این 6% اختلاف هست. پیشنهاد هفته قبل👇👇👇
-
تکنیکالیست
#بجهرم معاملات سهم نشون میده که داره توسط یک گروه جمع میشه. احتمالا فردا صف خرید میشه