اهرم ما اینجا صحبت از نوسان و اصلاح دادیم اصلاح با ریزش فرق داره انتظار داشتم بازار تا فردا هم اصلاحی باشه اما بازار خریدار قوی داشت روند صعودی همچنان برقرار است
-
جعفر
فملی بعضی از دوستان تازه می خوان رو 800 بررسی کنند!!!
-
وبملت چراغ خاموش ونوین و سامان رو چک کردید تا حالا چطوری میرن بالا
-
عیار هر روز یک تجریه ارزشمند از صندوق های طلا مخصوصا عیار برای راهنمایی دوستان به اشتراک بگذاریم کم کم ذهن ما از منفی ها پالایش می شود
-
Naser4646
#وسدید داشتم الان لیست 10 سهام پر عرضه بازار رو نگاه میکردم. در کمال ناباوری وسدید رتبه 7 بازار بود! کلیت بازار 50 تا 90 درصد رفته بالا بعد وسدید جامانده پر عرضه ترین سهم بازار شده!! چقدر بازارگردان و حقوقی وسدید بی انصاف هستن. فسدیدم که حقوقی عمدش وسدید باشه تو رشد شارپ اخیر بازار و با وجود رشد 50 درصدی شاخص بازده منفی 10 داشته!!! چه خبره تو گروه سدید؟؟!!! در نبود قوانین و مطالبه گری خیلی بی انصاف و طمع کار شدن اینا. تو بورس ایران ارزش دارایی ها رو باید گذاشت کنار و فقط باید با رفتار حقوقی و بازارگردان وارد سهم شد.
-
بازار برا رشد باید ورود پول داشته باشد اگر فردا هم خروج پول داشتیم بازار اصلاح بیشتری دارد فعلا شاخص بازی هست و حقوقی ها دارن جهت می دهند یک روز وبملت یک روز فملی یک روز شبندر و شپنا و بزودی کارشون با این نمادها تمام میشه. رشد سال 99 فقط بدلیل ورود شدید پول بود حتی در روزهایی که شاخص منفی بود. الان اون شرایط حاکم نیست و سه روز متوالی خروج پول بوده پس با احتیاط معامله کنید و گول عدد های خیالی شاخص چند میلیونی را نخورید الان هنوز نظر عموم مردم به بورس منفی است و پول زیاد سرمایه گذاری نمی کنند.احتیاط در معاملات شرط عقل است
-
ثبهساز یکی از بهترین هاست همه را خوشحال می کند صف های خرید متمادی را خواهیم داشت ان شا الله
-
رضا حاجیان
فملی تا اسفند سال اینده به 10 تومن میرسه بدون احتساب افزایش،سرمایه ها
-
فن افزار از فردا صف خرید
-
👑 💼
خزامیا و اما…فردا صف خرید
-
پول هوشمندصندوق طلا
🔴#گنج پنجمین #فروش_حقیقی در قیمت 136,602 ( 0.15% ) ساعت: 14:38 9نفر هر کد میانگین 210 میلیون تومان مجموعا 1,893میلیون تومان قدرت خریدار: 0.5 م.سی روز: 0.5 | سرانه حقیقی: 64 م.سی روز: 15 قیمت پایانی 136,739 ( 0.25% ) @fundSmartMoney2 1405/04/01