بازار برا رشد باید ورود پول داشته باشد اگر فردا هم خروج پول داشتیم بازار اصلاح بیشتری دارد فعلا شاخص بازی هست و حقوقی ها دارن جهت می دهند یک روز وبملت یک روز فملی یک روز شبندر و شپنا و بزودی کارشون با این نمادها تمام میشه. رشد سال 99 فقط بدلیل ورود شدید پول بود حتی در روزهایی که شاخص منفی بود. الان اون شرایط حاکم نیست و سه روز متوالی خروج پول بوده پس با احتیاط معامله کنید و گول عدد های خیالی شاخص چند میلیونی را نخورید الان هنوز نظر عموم مردم به بورس منفی است و پول زیاد سرمایه گذاری نمی کنند.احتیاط در معاملات شرط عقل است
-
سصوفی کاش سود واریز میشد از اصلاح بازار استفاده میکردیم
-
کاما سلام امسال کاما افزایش سرمایه داره یا ندارد؟
-
محسن رجبعلی ها
حگهر سود واریز شد بانک مسکن
-
Aaa
شصفها مگا مطالباتی هم هست که افزایش بخواد افزایش بده؟
-
شبندر چجوری سرخطی بزنیم با چ کارگذاری
-
حمید نادری
#وهنر دیروز و امروز ورود بازیگر به سهم.هدف اول 450
-
💠 سامان تحلیل 💠
📊 چرخش نقدینگی در بهار 1405؛ از درامد ثابت به طلا و سپس به سهام بررسی جریان ورود و خروج پول در صندوق های طلا، نقره و درامد ثابت نشان می دهد نقدینگی در بهار امسال چند چرخش مهم را تجربه کرده است. اخرین داده ها نیز تا امروز 1 تیر 1405 ساعت 14 به روزرسانی شده اند. توضیحات نمودارها در ادامه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil
-
عیار صد بار گفتم عیار رو بفروشید تو قله هم گفتم تو کف هم گفتم وساپا و انرژی بخرید فردا باید بشینید مثبت این دو سهم رو با منفی عیار رو ببینید اگه خریده بودین الان ضرری هم تو طلا کرده بودین جبران شده بود و داشتین از مسیر سوددهی لذت میبردین نه اینکه استرس بکشین درهر صورت بفروشین سهم تو کف بخرید حالا هرچی میخواید بخرید عیار فردا منفی سه خواهد خورد از قله گفتم بفروشید گفته اخر من درخصوص طلا بود امیدوارم ضرر نکنید برادرانه بهتون گفتم وگرنه با خرید یا فروش شما چیزی عاید من نمیشه روند رو منو امثال شما تعیین نمیکنیم این حقوقی و بازیگردانه که تعیین میکنه اگر قرار بر خالی کردن و ریزش طلا باشه میریزه با گفته کسی تو اینجا اتفاق نمی افته
-
سینرژی این صندوق هم شد مثل صندوق نهال و سافرون همه رو فرا ی داد
-
توریل این فروشهای حقوقی کد به کد هست . سهم تازه بازگشایی شده 🧿✅