جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| special.reporter
۱۴:۳۹:۵۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

بازار برا رشد باید ورود پول داشته باشد اگر فردا هم خروج پول داشتیم بازار اصلاح بیشتری دارد فعلا شاخص بازی هست و حقوقی ها دارن جهت می دهند یک روز وبملت یک روز فملی یک روز شبندر و شپنا و بزودی کارشون با این نمادها تمام میشه. رشد سال 99 فقط بدلیل ورود شدید پول بود حتی در روزهایی که شاخص منفی بود. الان اون شرایط حاکم نیست و سه روز متوالی خروج پول بوده پس با احتیاط معامله کنید و گول عدد های خیالی شاخص چند میلیونی را نخورید الان هنوز نظر عموم مردم به بورس منفی است و پول زیاد سرمایه گذاری نمی کنند.احتیاط در معاملات شرط عقل است

لیست اخبار