جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Naser4646 | naser4698
۱۴:۴۰:۰۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#وسدید داشتم الان لیست 10 سهام پر عرضه بازار رو نگاه میکردم. در کمال ناباوری وسدید رتبه 7 بازار بود! کلیت بازار 50 تا 90 درصد رفته بالا بعد وسدید جامانده پر عرضه ترین سهم بازار شده!! چقدر بازارگردان و حقوقی وسدید بی انصاف هستن. فسدیدم که حقوقی عمدش وسدید باشه تو رشد شارپ اخیر بازار و با وجود رشد 50 درصدی شاخص بازده منفی 10 داشته!!! چه خبره تو گروه سدید؟؟!!! در نبود قوانین و مطالبه گری خیلی بی انصاف و طمع کار شدن اینا. تو بورس ایران ارزش دارایی ها رو باید گذاشت کنار و فقط باید با رفتار حقوقی و بازارگردان وارد سهم شد.

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار