📌 فوری؛ نبض مجامع بورسی در دوشنبه 1 تیر 1405 🔔💼 #خبر_فوری #صدای_مجامع همراهان گرامی قزوین بورس، امروز دوشنبه 1 تیرماه هم زمان با نخستین روزهای تابستان داغ بورس، چندین مجمع عمومی سالانه و فوق العاده مهم برگزار شد. در ادامه خلاصه اخرین تصمیمات و تقسیم سودهای مجمع امروز را به صورت کاملاً خبری مرور می کنیم 👇 💸 اخرین تصمیمات و تقسیم سود مجامع امروز: 🔹 #وبملت (بانک ملت): مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملت با حضور 62.6 درصدی سهامداران برگزار شد. در این مجمع، از مجموع سود محقق شده، تقسیم 100 ریال سود نقدی به ازای هر سهم به تصویب رسید. 🔹 #تجلی (تجلی توسعه معادن و فلزات): مجمع عمومی عادی سالیانه تجلی با حضور 96 درصدی سهامداران تشکیل شد. با تصمیم مجمع و به دلیل فرایند در جریان ثبت افزایش سرمایه و الزامات نظارتی بورس، این شرکت سود نقدی تقسیم نکرد و تصمیم گیری درباره ان به مجمع فوق العاده اتی موکول شد. 🔹 #دفرا (فراورده های تزریقی ایران): مجمع عمومی عادی سالیانه این نماد دارویی امروز راس ساعت 9 صبح برگزار و صورت های مالی سال گذشته تصویب شد. جزییات سود تقسیمی به محض ثبت نهایی منتشر می شود. 🔹 #دسبحا (گروه دارویی سبحان): مجمع عمومی عادی سالیانه هلدینگ دارویی سبحان امروز صبح با حضور سهامداران برگزار شد و صورت های مالی دوره منتهی به اسفند 1404 مورد بررسی و تصویب قرار گرفت. 🔹 #بسویچ (پارس سویچ): این شرکت امروز به طور همزمان دو مجمع «عادی سالیانه» و «فوق العاده» را برگزار کرد تا علاوه بر تصویب صورت های مالی، درباره تطابق اساسنامه با نمونه سازمان بورس تصمیم گیری کند. 🔹 #زپارس (ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس): مجمع عمومی عادی سالیانه این نماد زراعی بعدازظهر امروز ساعت 15 در هتل المپیک تهران با حضور سهامداران کلید خورد. 🔹 #پخش (پخش البرز): فیلم مجمع عمومی عادی سالیانه پخش البرز که روز گذشته برگزار شده بود، امروز به صورت رسمی در کدال بارگذاری شد و فرایند تقسیم سود ان نهایی گردید. --- 🔗 @QazvinBourse
-
جعفر
فملی بعضی از دوستان تازه می خوان رو 800 بررسی کنند!!!
-
وبملت چراغ خاموش ونوین و سامان رو چک کردید تا حالا چطوری میرن بالا
-
عیار هر روز یک تجریه ارزشمند از صندوق های طلا مخصوصا عیار برای راهنمایی دوستان به اشتراک بگذاریم کم کم ذهن ما از منفی ها پالایش می شود
-
Naser4646
#وسدید داشتم الان لیست 10 سهام پر عرضه بازار رو نگاه میکردم. در کمال ناباوری وسدید رتبه 7 بازار بود! کلیت بازار 50 تا 90 درصد رفته بالا بعد وسدید جامانده پر عرضه ترین سهم بازار شده!! چقدر بازارگردان و حقوقی وسدید بی انصاف هستن. فسدیدم که حقوقی عمدش وسدید باشه تو رشد شارپ اخیر بازار و با وجود رشد 50 درصدی شاخص بازده منفی 10 داشته!!! چه خبره تو گروه سدید؟؟!!! در نبود قوانین و مطالبه گری خیلی بی انصاف و طمع کار شدن اینا. تو بورس ایران ارزش دارایی ها رو باید گذاشت کنار و فقط باید با رفتار حقوقی و بازارگردان وارد سهم شد.
-
بازار برا رشد باید ورود پول داشته باشد اگر فردا هم خروج پول داشتیم بازار اصلاح بیشتری دارد فعلا شاخص بازی هست و حقوقی ها دارن جهت می دهند یک روز وبملت یک روز فملی یک روز شبندر و شپنا و بزودی کارشون با این نمادها تمام میشه. رشد سال 99 فقط بدلیل ورود شدید پول بود حتی در روزهایی که شاخص منفی بود. الان اون شرایط حاکم نیست و سه روز متوالی خروج پول بوده پس با احتیاط معامله کنید و گول عدد های خیالی شاخص چند میلیونی را نخورید الان هنوز نظر عموم مردم به بورس منفی است و پول زیاد سرمایه گذاری نمی کنند.احتیاط در معاملات شرط عقل است
-
ثبهساز یکی از بهترین هاست همه را خوشحال می کند صف های خرید متمادی را خواهیم داشت ان شا الله
-
رضا حاجیان
فملی تا اسفند سال اینده به 10 تومن میرسه بدون احتساب افزایش،سرمایه ها
-
فن افزار از فردا صف خرید
-
👑 💼
خزامیا و اما…فردا صف خرید
-
پول هوشمندصندوق طلا
🔴#گنج پنجمین #فروش_حقیقی در قیمت 136,602 ( 0.15% ) ساعت: 14:38 9نفر هر کد میانگین 210 میلیون تومان مجموعا 1,893میلیون تومان قدرت خریدار: 0.5 م.سی روز: 0.5 | سرانه حقیقی: 64 م.سی روز: 15 قیمت پایانی 136,739 ( 0.25% ) @fundSmartMoney2 1405/04/01