جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| aramesh1345
۱۳:۰۷:۴۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

خمحور چه بهتر امروز باز نشد و عوضش فردا با شکوه باز خواهد شد اما همواره این سوال برایم باقی بوده است که در این مدت چند سالی که با این سهم بودم چرا حقوقی این سهم نمی تواند در بازگشایی سهم بدون دامنه بدون خطا اقدام و باز شود واقعا تعجب می کنم یک بار هم نشده درست باز شود

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار