خمحور چه بهتر امروز باز نشد و عوضش فردا با شکوه باز خواهد شد اما همواره این سوال برایم باقی بوده است که در این مدت چند سالی که با این سهم بودم چرا حقوقی این سهم نمی تواند در بازگشایی سهم بدون دامنه بدون خطا اقدام و باز شود واقعا تعجب می کنم یک بار هم نشده درست باز شود
-
پیمان
وسدید با پول مازاد در بورس بودم و ضرر دادم و مقداری هر سری سود بردیم هر چند در این بازار از بازاهای موازی 1000 درصد حداقل نسبت به دوستانم جا ماندم ولی نیاز مالی نبود به لطف خدای عزیز اما خدای مهربان امید سهامداران پول لازم به توست در این سهم وسدید، متضررین را کمک عنایت فرما.
-
Fesad Reshva
عیار یعنی فملی مسی تو یک ماه 70 درصد مثبت . عیار 30 درصد منفی . گیر افتادیم یعنی 100 درصد با عیار ضرر کردیم
-
خزامیا بی تعارف دوست داشتیم فردا هم بازار بیشتر منفی میشد و حجم میخورد و دست به دست میشد ولی حجم پول فرصت نمیدهد بازاری که حجم بخورد دوام و قوامش در رشد بیشتر و بی خطر تر می شود
-
مجید تاج
سبجنو به نظرم فردا جمع میشه
-
سید پرویز گبیر
#ثعمرا همون طور که وعده داده بودم ، که ثعمرا بین 9 الی 12 درصد اصلاح خواهد کرد . دقیقا همین درصد رو منفی خورد ، و از فردا برمیگرده و سریال صف خرید های سهم اغاز میشه مقاومت بعدی سهم روی 1700 هستش
-
قدیر رجب
ومعادن درود شاید تا 200 تومان کمی بالا پایینتر ریزش ادامه داشته باشد و کلا با توجه به شرایط سرسبزی و قرمزی بازار فرق داره و روی روند صعود یا نزول قیمت تاثیر گذاره موفق باشیم یا حق
-
بورس۲۴ | Bourse24
ارزش پرتفوی «سغدیر» به 16645 میلیارد تومان رسید به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر سهام ان در بازار بورس و اوراق بهادار تهران با نماد «سغدیر» خرید و فروش می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد ماه 1405 خود را منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358292
-
علی 258
خبنیان تعداد سهام کم است هر کاری خواستند می کنند
-
هادی هادیان
#وامید سلام خوب جناب مدیر عامل خسته نباشید ، شرکتهایی که تا پایان سال گذشته قرار بود بیاید تو بورس که نیامد ، دوباره رپرتاژ اگهی کردید تو 24 تا پایان امسال ، گفتید از سهم حمایت میکنیم که تو بهترین بازار از زمان بازگشایی 12 روز منفی بسته شد(50%) ، مجمع هم که معلوم نیست هیچ خبری تو کدال نیست البته انها ییکه سهم را به این روز انداختن می دانند . از بعد مجمع افزایش سرمایه اذر سال گذشته سهم حدود 600 تومن بود الانم بعذ شش ماه رساندیش به همان قیمت . امان از بی کفایتی
-
راسپوتین
سیلام تخلیلگر واقعی سهم فکر نمیکنم 4-5 هزارتا سهم هم داشته باشه