صف خرید پالایشی ها سنگین تر شد. #شتران در حال حرکت به سمت صف خرید. #نبض_بازار @bourse24ir
-
مرجع صندوقهای سرمایهگذاری
⭕️در نسخه جدید اپ فاندبیس شما در منو کناری قادر خواهید بود به نمای کلی وضعیت صندوق ها، بازار سهام و بازار طلا و ارز دسترسی داشته باشید. همچنین با جستجوی نماد صندوق یا اسم سهام یا حتی صنعت می توانید خیلی سریع به پروفایل ان دسترسی داشته باشید.
-
پکرمان سلام گرامیان تا 619 حدوداً می ریزه پلهای خرید بزنید من امروز خرید زدم بخرید ملاحظه بفرمایید حقوقی ریز به ریز هر روز 2 میلیون می خره
-
وپاسار جناب هاشمی عزیز از سال 94 کل حساب ها بیمه ها و سهام ما شده پاسارگاد✅️ توی این چند سال هم هرکس درامد ثابت میخواد بهش میگم فقط پاسارگاد😅
-
سفاسی بمحض اینکه تایید سازمان بیاد قفل خواهد شد قیمت بازگشایی 28 تومن هست که حتما چند برابر خواهد شد
-
تادیکو زفکا اینا زیر مجموعه تادیکو ان تادیکو حالا حالاها نمیریزه حداقل 50 درصد سود میده
-
علی شهبازی
شلرد خیلی ساله معاملات این سهمو دنبال میکنم و چند بار هم خریدم .. جذاب ترین معاملاتو در شلرد این روزها دیدم… معلومه که سهم از جای چند ساله کنده شده و پرتاب میشه به اون بالا… صبور باشید..و امیدوار…
-
Chiko
وبملت (شاخص نهایتا 53500 واحد منفی بسته شد ) فردا مثبت میخوره چون روزهایی که چند روز تعطیله مثبت میشه معمولا
-
وفردا شرکت هیچی نداره چندحقیقی دارن بانوسان گیری کارمیکنن مصل کرمان
-
غگل کم کم دارم تک سهم میشم روی غگل به امید خدا
-
Ali
غالبر والا این شاخصی که من میبینم تا 4600 در نهایت اصلاح داره،غالبری هم که من میبینم با این پایانی و صف فروش،اگه کل سهم ها هم مثبت باشه،این منفی هست همه دنبال خروج و رفتن به سهم بنیاد دار و سهمی که انقدر ضرر ده و مشمول تعلیق نباشه