جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Ali | ali63yan
۱۳:۱۰:۳۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

غالبر والا این شاخصی که من میبینم تا 4600 در نهایت اصلاح داره،غالبری هم که من میبینم با این پایانی و صف فروش،اگه کل سهم ها هم مثبت باشه،این منفی هست همه دنبال خروج و رفتن به سهم بنیاد دار و سهمی که انقدر ضرر ده و مشمول تعلیق نباشه

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار