سفاسی بمحض اینکه تایید سازمان بیاد قفل خواهد شد قیمت بازگشایی 28 تومن هست که حتما چند برابر خواهد شد
-
نهال به نظر صف خرید میشه ؟ گفتم دو روز مثبت بشه ضررها جبران میشه
-
کانال سهامداران شنفت(نفت پارس)
📽️چهارضلعی قدرت در میان بزرگان روانکار؛ 🔺دست برتر شنفت و شسپا در سوداوری و فروش ✍️مریم علیزاده/نفت ما 🔸بررسی عملکرد مالی این چهار شرکت فعال در بورس تهران، نشان می دهد اگرچه نفت سپاهان با جهش چشمگیر سوداوری، بیشترین سود عملیاتی و سود خالص صنعت را به ثبت رسانده است اما در مقابل، نفت پارس با برخورداری از حاشیه سود بالا و بازده مناسب سرمایه، کیفیت سود قابل توجهی را به نمایش گذاشته است. همچنین نفت بهران از منظر حجم فروش و سهم بازار در جایگاه قابل توجهی قرار دارد، و این درحالیست که صورت های مالی ضعیف نفت ایرانول در بین سایر رقبای بزرگ این صنعت در سال گذشته حرفی برای گفتن نداشت و همین امر سبب شده از جذابیت ان در میان سهامداران بورسی کاسته شود. ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید👇 naftema.com/video/185730 🛢️اخرین اخبار و تحلیل های انرژی ایران و جهان را از «نفت ما» دنبال کنید: 📡Naftema.com 🔹کانال تلگرام نفت ما: https://t.me/naftema
-
شساخت 15952 سود تلفیقی
-
مجید تاج
سبجنو چارت سبجنو و فملی چقدر شبیه همه دوتایی هم از سال 99تا الان حدودن 15برابر شدند
-
سخزر واریز شد بانک رفاه
-
شپدیس بهانه ای برای رشد نکردن نیست مگرقصد وغرضهایی باشه این گوی واین میدان راه صدرات 7 خطه وصاف شد .حالا ببینیم منطق بر اِراض غلبه میکنه یانه.
-
رضا حاجیان
فملی از سه تا سهم فارس فملی و… یک برگ هم نمیفروشم
-
عیار شپدیس میگن خیلی جای رشد داره میگن فردا اخرین روز منفیشه
-
شساخت ارزش سهم 10هزار باسودی که ساخته
-
والبر رییس سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دار ویی از حذف ناگهانی ارز ترجیحی برخی اقلام دارویی خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ فرامرز اختراعی رییس سندیکای ماده تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دار ویی در نشست خبری پیرامون موضوع کمبود دارو گفت: 650 قلم ماده موثره دارویی را در کشور تولید می کنیم و ما بیش از 70 درصد از مواد موثره دارویی کشور را در داخل تولید می کنیم.